לפני כולם: איך יראה שוק הגלידות בקיץ הקרוב?

    עפר גדנקן 1 Comment on לפני כולם: איך יראה שוק הגלידות בקיץ הקרוב?

    גלידות נסטלה חושפים את המוצרים החדשים והמפתיעים שיושקו בחודשים הקרוב • התחזית: טעים במיוחד

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גלידות נסטלה מסכמים קיץ חם במיוחד בקטגוריית הגלידות בכלל, ובנתח הפינוק בפרט, אשר רשם צמיחה של למעלה מ- 12%. לדברי גלית בר דניאלי, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה, " שוק הגלידות צומח בארבע השנים האחרונות ב- 19.4%, זאת ביחס לכלל שוק מוצרי הצריכה שצמח בכ-10% באותה התקופה. אחת הסיבות לצמיחת שוק הגלידה היא מזג האוויר החם בישראל, שנת 2019 הייתה שנה חמה במיוחד, כאשר ברוב ימות השנה נהנינו משמש ומזג אוויר נעים במיוחד".

    לקראת קיץ תש"פ הממשמש ובא, מבשרת גלידות נסטלה על ריענון ומתיחת פנים למותגים הקיימים כמו סדרת טילוני Extreme, קוקילידה וסדרת שלגוני הפירות La Frutta. עוד תציג השנה נסטלה השקה מחודשת של כל סדרת ה-לייט במתכונים משופרים וטעימים יותר, כאשר את האספרטיים והממתיקים האחרים מחליפים ממתיקים טבעיים.

    בימים הקרובים תשיק גלידות נסטלה את החדשנות לשנה הקרובה:

    בקטגוריית הפינוק: טילון Extreme מסקרפונה תות – גלידה בטעם מסקרפונה עם חתיכות תות שדה. הרחבת סדרת קוקילידה עם סנדוויץ' שעשוי מעוגיות בהירות בתוספת שוקולד צ'יפ במילוי גלידה בטעם שוקולד. טילון בצבעי כחול וצהוב בטעמי מסטיק ומרשמלו. שלגון יומולדת עם גלידה בטעם וניל בציפוי שוקולד וסוכריות צבעוניות, ממש כמו עוגת יום ההולדת הקלאסית שכולנו אוהבים. בקטגוריית הבריאות: מותג הפרי La Frutta של גלידות נסטלה מתחדש בטעם חדש בשילוב של פרי האסאי וקוקוס.

    השקות נוספות הצפויות במהלך הקיץ כוללת הרחבת מותג Extreme, השקות נוספות עם המותגים קראנץ' ואוריאו, השקעה נוספת בתחום הוולנס והבריאות והפתעות חדשות נוספות.

    על מנת לספק פתרון לכל הצרכנים, מציעים בגלידות נסטלה מגוון של גלידות ושלגונים העומדים בקריטריונים של הסימון התזונתי ויהיה ללא מדבקות אדומות. בסדרת לה קרמריה משיקים בגלידות נסטלה שני טעמים שוקו וניל חלבי מנגו תות סורבה מופחתים סוכר ושומן.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ומה עם מוצרים ללא גלוטן?