מבצע בחירות : 1,000 ש"ח הנחה על טיפולי לייזר

    עפר גדנקן No Comments on מבצע בחירות : 1,000 ש"ח הנחה על טיפולי לייזר

    מבצע בחירות ענק אצל דבי וולף: 1,000 שקלים הנחה על חבילת טיפולי לייזר
    'דבי וולף' בוחרים רק פעם אחת: בשילוב טכנולוגיות בלעדי ועם 10 שנות אחריות מלאות!

    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסיטואציה הפוליטית המורכבת שסוחבת אותנו פעם אחר פעם לבחירות חדשות, עלולה להכניס אותך לפלונטר. ככה זה בבחירות, את לא יודעת מתי תחזרי שוב לקלפי. אבל יש בחירות שהן מוצלחות ולתמיד, כמו הסרת שיער בלייזר אצל הטובה ביותר בתחום – כי כשבוחרים בדבי וולף מקבלים אחריות מלאה ל-10 שנים!

    ועכשיו מבצע בחירות ענק בסניפי דבי וולף: 1,000 שקלים הנחה על חבילת טיפולי הסרת שיער בלייזר, בשילוב טכנולוגיות בלעדי הנשען על 30 שנות ניסיון, בשירות בסטנדרט הגבוה ביותר, ובאחריות המשודרגת של דבי וולף.

    טיפולי הסרת השיער נעשים ע"י המכשור המתקדם בעולם, בטכניקה חדשנית של קריוגן ואוויר המקררת את העור במהלך הטיפול ומסייעת לטיפול אפקטיבי במינימום כאב, ובשילוב בלעדי של טכנולוגיות ALEX ו- YAG המאפשר לתת מענה ותוצאות מקסימליות לכל סוגי וצבעי העור או השערה. טכנולוגיית הסרת השיער ואופי הטיפול מותאמים באופן אישי לכל מטופלת בפגישת ייעוץ עם אשת מקצוע בתחום, בכדי להגיע למקסימום תוצאות עבור כל אחת.

    רשת דבי וולף מציעה גם מגוון עצום של טיפולי אסתטיקה רפואית בטכניקות שונות בהתאמה אישית למגוון בעיות עור, וכן מחלקת מוצרי קוסמטיקה טיפוליים. דבי וולף מזמינה אותך לפנות זמן איכות לעצמך ולהזמין תור לטיפול לייזר שיעביר עליך חורף רגוע וחלק יותר או לכל טיפול אסתטיקה אחר שיעניק לך תחושת התחדשות ורעננות.

    את רק צריכה לבחור!

    מהרי לקבוע תור לפגישת ייעוץ אישי בחינם: 1700-500-401

    או בקרי באחד מ-3 סניפי דבי וולף:

    ירושלים – עם ועולמו 3 (כנפי נשרים)

    בני ברק – ר' עקיבא 74 קומה א'

    מודיעין עילית – מרכז קסם



    0 תגובות