- רדיו קול חי - -

לילה של תקיפות ברצועה

הלילה תקפו מטוסי קרב של צה"ל יעדי טרור של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי דרומית לעיר דמשק שבסוריה, וכן עשרות יעדי טרור של הארגון ברחבי רצועת עזה.

באזור עאדליה בפאתי דמשק שבסוריה הותקף אתר של הג'יהאד האיסלאמי, המהווה עוגן משמעותי של הארגון בסוריה. באתר מבצע הג'יהאד האיסלאמי מחקר ופיתוח של אמצעי לחימה תוך התאמתם לייצור ברצועת עזה ולייצור מקומי בשטח סוריה.

בנוסף, מיוצרים מידי חודש באתר זה עשרות קילוגרמים של AP, חומר המשמש כדלק לרקטות ומתקיימות בו הכשרות טכניות לפעילי ארגון הטרור, הן מהרצועה והן מהזירה הצפונית.

כמו כן  הותקפו עשרות יעדי טרור של הארגון ברצועת עזה. ברפיח הותקפו תשתיות תת-קרקע ואתרים לאחסון חומרי גלם המשמשים לייצור רקטות.

בנוסף, בחאן יונס הותקפה מפקדת חטיבת חאן יונס של ארגון הג'יהאד האיסלאמי, ובה מתחם לאימון ירי טילי נ"ט וציוד צבאי המשמש את הכוח הימי של ארגון הטרור.

כמו כן, בבית להיא הותקף מתחם אימונים צבאי של הארגון. מצה"ל נמסר כי התקיפות בוצעו בתגובה לניסיון הפיגוע אתמול על גדר המערכת ולשיגור הרקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל.

עוד נמסר: "צה"ל יגיב בתקיפות לפעולות הטרור של הג'יהאד האיסלאמי המסכנות את אזרחי ישראל ופוגעות בריבונותה. צה"ל רואה בחומרה רבה את מתקפת הרקטות לעבר שטח ישראל, נמצא במוכנות גבוהה וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל".