שקד: "לא נחזיר אף גופה של אף מחבל – ארגוני הטרור נלחמים בזה"

    אסתי פלד No Comments on שקד: "לא נחזיר אף גופה של אף מחבל – ארגוני הטרור נלחמים בזה"

    ח"כ איילת שקד בריאיון ל'מהדורה המרכזית' ביקרה את הליכוד, "אנחנו לא תוקפים בתוך הגוש, אך צר לי שראש הממשלה בוחר לתקוף אותנו". שקד הבהירה, "ישנם מנופי לחץ על ארגוני הטרור מלבד הכסף הקטארי שהחל בתקופת ליברמן

    Palestinians burn tires on the Israeli- Gaza border after Israeli forces killed Jihad Islamic militants while trying to place a bomb along the boder with Israel, east of Rafah, in the southern Gaza Strip, February 23, 2020. Photo by Fadi Fahd/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ??? ????? ???????? ????? ???? ?????? ?????? ???? ???? ?????
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הימין החדש, ח"כ איילת שקד התראיינה הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קאהן עמדה על השינוי שמוביל שר הביטחון במערכת הצבאית מול חמאס, "בנט אמר במפורש שאנחנו לא נחזיר אף גופה של אף מחבל, עד שלא ישובו גופות החיילים ואת האזרחים הנמצאים בעזה".

    "בנוסף החליט בנט כי כל מי שחוצה את הגדר יוחזק בישראל ולא יוחזר, כנראה שזה לא נוח לארגוני הטרור" אמרה שקד.

    על השבת גופות החיילים והאזרחים המוחזקים בשבי החמאס אמרה שקד כי "נעשים מאמצים רבים בכדי להחזיר את גופות החיילים ואת האזרחים". שקד הבהירה כי "עזה לא תזכה לשגשוג וסיוע הומניטרי עד שלא ישובו". שקד הוסיפה והאשימה את ליברמן, "הסיפור של הכסף הקטרי זה התחיל אצל אביגדור ליברמן"

    על מנופי הלחץ כנגד חמאס אמרה שקד כי לא רק הכסף הקטארי הוא מנוף לחץ, "ישנם צוותים שעושים את עבודתם ליצור מנופי לחץ כנגד ארגוני הטרור".

    על פתיחת החקירה כגד המימד החמישי: "מ"מ פרקליט המגדינה החליט וזה דבר טוב שהציבור יידע את הפרטים. אני מעריכה שאת התוצאות נדע רק לאחר הבחירות".

    "אנחנו לא תוקפים את המפלגות השותפות בגוש" אמרה שקד וביקרה את הליכוד, "צר לי שראש הממשלה תוקף אותנו, זה עושה קניבליזציה לגוש".

    על התוכנית לניצחון הימין סיפרה שקד על הפרויקט של ימינה, "אנחנו עושים פרוייקט ימין ההמונים של הוצאת אנשים מבתים בריכוזי אוכלוסייה גדולה. אם נוציא את כולם נוכל להגיע ל-61 מנדטים", אמרה שקד והוסיפה, "אם לא תהיה ימינה גדולה לא תהיה ריבונות ולא יהיו שינויים במערכת המשפט".

     



    0 תגובות