מחסור בעובדים: דרעי חתם על ארכת שהותם של 600 עובדים תאילנדים

    איתי גדסי No Comments on מחסור בעובדים: דרעי חתם על ארכת שהותם של 600 עובדים תאילנדים

    בגלל הקורונה – מחסור בעובדים מתאילנד: שר הפנים דרעי, יאשר הארכת שהותם המירבית של 600 עובדים תאילנדים לחקלאות-מעבר לתקופה הרגילה בחוק

    Minister of the Interior and Shas party leader Aryeh Deri speaks at the annual international Municipal Innovation Conference in Tel Aviv, on February February 19, 2020. Photo by Miriam Alster/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ????? ????? ?????? ???? ???? ?? ????? ?"? צילום: Miriam Alster/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור האירועים בשבועות האחרונים ובהמשך לצווים שהוציא שר הפנים, אריה דרעי, הודיע היום (ראשון), השר דרעי כי יפעיל את סמכותו בחוק הכניסה לישראל ויאשר אורכה זמנית לעובדים שהגיעו ל-63 חודשים. מדובר בכ- 600 עובדים.

    בעקבות הצווים שהוציא השר דרעי, למניעת כניסה של זרים אשר שהו בתאילנד, הופסקה הגעתם של מאות עובדים חדשים מתאילנד לענף החקלאות ונמנעה חזרתם של 365 עובדים שנסעו לחופשה וטרם חזרו.

    במטרה למנוע מחסור בעובדים, הודיע כאמור השר דרעי כי יאריך זמנית את אשרת השהייה והעבודה של העובדים התאילנדים הנמצאים בישראל וסיימו את תקופת השהיה בת 63 חודשים וכעת נמצאים בתקופת 60 ימי ההיערכות ליציאה.



    0 תגובות