בהנחיית ראה"מ: התיירים הקוריאנים יוחזרו למדינתם; יפן וקוריאה נוספו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בהנחיית ראה"מ: התיירים הקוריאנים יוחזרו למדינתם; יפן וקוריאה נוספו

    200 התיירים הדרום קוריאנים השוהים כעת בישראל יוחזרו לאלתר למדינתם, לאור החשש כי חלק מחברי המשלחת נושאים את נגיף הקורונה | במשרד הבריאות ממליצים שלא לטוס ליפן ודרום קוריאה. ישראלים השוהים במדינות הנ"ל התבקשו לחזור לישראל

    Workers inside a building at Tel HaShomer Hospital which was converted to receive the Israelis who were under quarantine on the cruise ship Diamond Princess in Japan due to the spread of the coronavirus, and arriving in Israel tonight, February 20, 2020. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ????? ????? ????? ??? ????? ????? ????? ???? ?? ????? צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התפשטות נגיף הקורונה בעולם: בהנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, 200 התיירים מדרום קוראיה הנמצאים בביקור בישראל, יפונו לשדה התעופה באופן מיידי ומשם יוטסו חזרה לארץ מוצאם כחלק מהרצון לצמצם למינימום את התפשטות הנגיף הקטלני בישראל. כזכור קבוצה של תיירים מדרום קוריאה שסיירה ברחבי ישראל התגלתה לאחר חזרתם כחולים בנגיף.

    במשרד הבריאות ממליצים היום (ראשון) לשקול נסיעות ליפן בעת הזו . בנוף ישראלים אשר נמצאים ביפן צריכים לגלות ערנות מבחינת קרבה לאנשים חולים, להקפיד על הוראות ההיגיינה של משרד הבריאות ולעקוב אחר הנחיות הרשויות המקומיות.

    במשרד הבריאות אומרים כי אזרחים ישראלים אשר ישובו לישראל מיפן או ישהו בה ב-14 הימים הקודמים לחזרתם תחול תקופת בידוד של 14 יום. משרד החוץ מבקש להדגיש כי נציגות ישראל בטוקיו- יפן ממשיכה לפעול כרגיל.

    יעד נוסף שבמשרד הבריאות ממליצים לא להגיע אליו היא מדינת דרום קוריאה שהתגלו בה מאות מקרי הידבקות בנגיף הקורונה ואף גבתה את חייהם של 6 אזרחים. לישראלים הנמצאים בקוריאה מומלץ לעזוב את המדינה, ובכל מקרה לעקוב אחרי הנחיות הרשויות המקומיות.

    במשרד הבריאות מבהירים כי מתאריך 24/2/20 ישנה חובת בידוד של שבועיים על כלל האזרחים הישראלים, אשר שהו בקוריאה בשבועיים הקודמים להגעתם.

    גם במשרד החינוך החליטו כי לאור הוראות משרד הבריאות לא תצאנה משלחות של תלמידים לפולין, ההחלטה חלה, בשלב זה על המשלחות שאמורות לצאת לפולין החל מהיום ה- 23.2.2020 ועד לתאריך ה- 4.3.2020. מדובר ב- 29 משלחות שכוללות 3,087 תלמידים. בתוך כך, שמונה משלחות שכוללות 687 תלמידים שהיו אמורות לצאת מחר (שני) למסע קיבלו הודעה בעניין.

     

     



    0 תגובות