הפריימריז בארה"ב; סנדרס ניצח גם בנבאדה: טראמפ ברך על ניצחונו

    שלמה ריזל No Comments on הפריימריז בארה"ב; סנדרס ניצח גם בנבאדה: טראמפ ברך על ניצחונו

    תוספת חיזוק לנשיא ארה"ב המכהן דונאלד טראמפ בפריימריז לבחירת מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות. בבחירות שנערכו במדינת נבאדה ניצח המועמד הקיצוני ברני סנדרס – לו סיכויים קלושים לנצח את טראמפ בבחירות. טראמפ ברך על ניצחונו: "ברכות ברני, ואל תיתן להם לקחת את זה ממך" | המועמד המתון ג'ו ביידן הגיע למקום השני

    צילום: פייסבוק ברני סנדרס
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד היהודי הסוציאליסטי-קיצוני ברני סנדרס, ניצח שוב בפריימריז במפלגה הדמוקרטית, שנערכו הפעם במדינת נבאדה. זהו הניצחון השני של סנדרס מתוך שלושה מערכות שבהן התחרה, ומדובר בהצלחה לא מבוטלת, נכון לרגע זה.

    במקום השני, בפער של 20% פחות ניצב המועמד השפוי יותר, סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן עם 23.6% לעומת 46.2% שקיבל סנדרס. עבור ביידן מדובר בנצחון יחסית, שכן בפעמים הקודמות הוא ניצב במקומות הרביעי והחמישי. אם היה מתרסק סופית גם הפעם, הדרך למדרון תלול היתה מידית עבורו.

    סנדרס בטוח שהניצחון בכיסו ושהוא ידיח את טראמפ. בדברים שנשא בעצרת הניצחון, אמר: "הקמנו קואליציה רב-לאומית, רב-דורית ורב-תרבותית, שתסחוף את כל המדינה. טראמפ וחבריו חושבים שהם הולכים לנצח בבחירות האלה. הם חושבים שהם ינצחו בבחירות על ידי פילוג אנשים אבל אנחנו הולכים לנצח ברחבי המדינה כי העם האמריקני מאס בנשיא שמשקר כל הזמן".

    נשיא ארה"ב טרמאפ, שמעמדו בסקרים הולך ועולה כל העת ושהפרשיות המשפטיות שהדביקו לו הדמוקרטים נמצאות מאחוריו, לעג למפלגה הדמוקרטית ולסנדרס. בהודעה סמר לתקשורת כתב טראמפ: "לברני המשוגע הולך טוב במדינת נבאדה. ביידן והשאר נראים חלשים, ואין מצב שמייק הקטן (מייקל בלומברג) יכול להתניע מחדש את הקמפיין שלו אחרי ההופעה הנוראית בהיסטוריה של העימותים הנשיאותיים. ברכות ברני, ואל תיתן להם לקחת את זה ממך", כתב טראמפ בזחיחות.



    0 תגובות