נוקם על פיטוריו? קובי מאיים לעתור נגד הליכוד: "הפרו חוק בחירות"

    איתי גדסי 2 Comment on נוקם על פיטוריו? קובי מאיים לעתור נגד הליכוד: "הפרו חוק בחירות"

    לא נמאס לו: ראש עיריית טבריה לשעבר רון קובי שלח מכתב למנכ"ל החברה למתנסי"ם בדרישה לבטל קיום כנס של מפלגת הליכוד, משום שהוא עתיד להתקיים במבנה ציבורי. במכתבו מאיים ראש עיריית טבריה לשעבר כי אם דרישתו לא תתקבל, יפנה לבית המשפט

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר פסיקת בית המשפט העליון כנגדו בעתירתו נגד פיטוריו מעיריית טבריה על ידי משרד הפנים, ראש עיריית טבריה לשעבר רון קובי ממשיך להילחם באלו שהובילו לפיטוריו ובניסיון לנקום בשר להגנת הסביבה זאב אלקין מהליכוד, שולח היום (ראשון) קובי מכתב לפרויליך רז, מנכ"ל החברה למתנסי"ם – ודורש לבטל קיום כנס של מפלגת הליכוד, בטענה שהוא עתיד להתקיים במבנה ציבורי – דבר האסור על פי חוק, לדברי קובי. במכתבו מאיים ראש עיריית טבריה לשעבר כי אם דרישתו לא תתקבל, יפנה לבית המשפט.

    "הליכוד ממשיך לצפצף על החוקים", כותב קובי באופן בוטה ומשתלח בראש הממשלה ובשר הפנים שהוביל לפיטורי המוצדקים, "רגע לפני שנגיש עתירה לוועדת הבחירות. הגיע הזמן שביבי ודרעי יבינו שהמדינה לא שייכת לאבא שלהם".

    במכתב שמוען למנכ"ל החברה למתנסי"ם, פרויליך רז מתלונן רון קובי על תעמולת בחירות אסורה, לדבריו – במבנה מתנ"ס טבריה. "רז שלום, בשישי בצהרים נדהמנו לראות מודעה הקוראת לציבור הטברייני להגיע לכנס בחירות של מפלגת הליכוד בטבריה ועצרת בחירות של הליכוד ורוה"מ בינימין נתניהו".

    "כידוע לך", מציין קובי "חוק הבחירות (דרכי תעמולה, סעיף 2א' לחוק איסור שימוש בנכסי ציבור) הוא ברור ומפורש. אני רואה טעם גדול לפגם בדבר הזה, לדעתי נפלה פה טעות בשיקול דעת של המארגנים ומנהלי המקום. על מנת להמנע מאי נעימויות ובכדי שלא נצטרך לעתור על כך לוועדת הבחירות המרכזית, אבקשך להודיע על ביטול הארוע במתנ"ס טבריה כבר בשעות הקרובות מפאת קוצר הזמן".

    "לא יתכן שהפרה כזו של חוק הבחירות תתבצע בחסות חברה ממשלתית הקשורה למשרד החינוך ולמשרדי ממשלה אחרים. הדבר משול לכנס בחירות בתוך שטח בית ספר ולא יעלה על הדעת שדבר כזה יעשה", כתב קובי.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      השם תחזיר אותו בתשובה