פגיית המרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו – מצטיינת!

    עפר גדנקן No Comments on פגיית המרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו – מצטיינת!

    בטקס מרגש העניק שר הבריאות תעודת הצטיינות לצוות הפגייה
    במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע מיוחד התקיים אתמול במשרד הבריאות – הענקת תעודות הצטיינות לפגית מצטיינות במגוון מדדים קליניים וסיעודיים. צוות הפגייה בלניאדו, בראשותם של ד"ר אריה סימונדס מנהל הפגייה וגב' אתי ליטיג האחות האחראית, קיבלו בשם הצוות כולו את תעודת ההצטיינות במדד הבוחן את השיפור במדדים קליניים רבים. מדד השיפור בלניאדו הינו המדד הגבוה ביותר ברמה הארצית והוא מעיד על עבודה מסורה, רצינית ואחראית שהתקיימה בפגייה  במשך זמן רב. השיפור במדדים השונים מוביל, בסופו של יום, להצלת חיי הפגים, תוצאות טובות יותר במדדי תפקוד שונים בשחרור והקלה על משפחות הפגים,  המלוות את הפגים הקטנטנים בדאגה רבה במשך ימים ולילות ארוכים.

    האירוע התקיים במשרד הבריאות בנוכחות שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, מנכ"ל המשרד מר משה בר סימן טוב, ראש חטיבת הרפואה במשרד, ד"ר ורד עזרא, ומנהלת מחלקת נהלים וסטנדרטים במשרד, ד"ר סיגל ליברנט-טאוב וכן מנכ"ל לניאדו מר נדב חן והאחות הראשית גב' אסתר שיר.

    ד"ר אריה סימונדס מנהל הפגייה וגב' אתי ליטיג האחות האחראית אמרו כי "עבודה של חדשים ארוכים זוכה להערכה והוקרה, זה מרגש במיוחד לאור העובדה שאנחנו בפתחו של עידן חדש בפגייה – בקרוב מאד נכנס למשכנה החדש , הממוגן והמרווח של הפגייה החדשה שבנייתה בשלבי סיום"

    מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו בירך את הצוות ואמר כי "אתם עוסקים יום ולילה במשימה החשובה ביותר – הצלת חיים. עבודתכם מביאה לתוצאות מצוינות ואנחנו שמחים גם על ההכרה של משרד הבריאות במצוינות הטיפול הניתן בלניאדו.  ברוך ה', אנחנו עומדים בפני שדרוג משמעותי מאד של הפגייה, השקענו עשרות מליונים בבנייה של המחלקה הממוגנת והמרווחת וברכש של ציוד רפואי טכנולוגי מתקדם. עלו והצליחו!"



    0 תגובות