החבר של ישי ריבו לספסל הלימודים בסינגל בכורה • האזינו

    אשר גרייבר 1 Comment on החבר של ישי ריבו לספסל הלימודים בסינגל בכורה • האזינו

    היוצר והמלחין עמנואל שולמן וחברו של ישי ריבו לספסל הלימודים, מגיש סינגל בכורה על שבת המלכה עם מילים מתוך התפילה "כליל תפארת" • האזינו

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזמר והיוצר עמנואל שולמן משחרר סנונית ראשונה מאלבום בכורה הצפוי לצאת בקרוב.

    עמנואל, טיפוס הר-נופי מובהק, גדל על ענקי הזמר מרדכי בן דוד ואברהם פריד. משבגר, שאב השראה מוזיקלית מבית משפחת בנאי (אהוד ואביתר) והחל כותב למגירה מילים ומנגינות.

    כאח למתופף וכיוצר מתחיל, החל להופיע באירועים משפחתיים ולשמש כחזן בבתי כנסת. התגובות לא איחרו לבוא, עמנואל החל מקליט את יצירותיו כשהוא פורט על גיטרה בלבד. לימים, כשהאזין ללחנים המוקלטים, הבין שיש בידיו חומר מעניין ושונה והחליט לצאת לדרך מוזיקלית משלו.

    תחילת הקריירה המוזיקלית של עמנואל מוקדשת כולה לכבודה של שבת המלכה. בשיר זה "כליל תפארת" שכולו עונג שבת אמיתי, הוא מבקש להסב את תשומת לב הציבור לרגעי הקסם סביב שולחן השבת ולזמן איכות משפחתי המייצר יום קדוש זה. למילים שודך לחן "גרובי" מרענן באווירה קלילה, שמחה ונינוחה שמאפיינת את יום השבת בעיניו של עמנואל.

    הסגנון המיוחד של עמנואל, מורגש היטב בסינגל הבכורה ומציג טעימה מחומרים מרגשים, לחנים מקוריים ומוזיקה יהודית שמחה שמגשימה את עצמה באלבום ביכורים שבדרך.

    מילים: כליל תפארת בראשו נתת לו, בראשו נתת לו, בעמדו לפניך על הר סיני בעמדו לפניך על הר סיני, ושני לוחות הברית הוריד בידו, שני לוחות אבנים הוריד בידו וכתוב בהם שמירת שבת וכך כתוב בתורתך. ושמרו בני ישראל את השבת, לעשות את השבת לדורותם ברית עולם, ביני ובין בני ישראל, אות היא לעולם, כי ששת ימים עשה ה' את השמים ואת הארץ, וביום השביעי וביום השביעי שבת וינפש. (מתוך תפילת שבת)

    קרדיטים:
    לחן ושירה: עמנואל שולמן
    עיבוד והפקה :שרון רייז
    קליפ מילים: נדב וופסי



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      וואי איזה זמר מיוחד! עמנואל אתה אלוף תמשיך להוציא מלאאא שירים! אהבנו אתזה!!
      הקול הבא פיספס זמר ענק🤔