ליצמן תוקף את התערבות לפיד: "יש גבול, מפריע להיערכות המשרד"

    איתי גדסי No Comments on ליצמן תוקף את התערבות לפיד: "יש גבול, מפריע להיערכות המשרד"

    שר הבריאות הגיב להתערבותו הבוטה של ח"כ כ לפיד בעבודה המקצועית של משרדו, "מדובר בפופוליזם מיותר שמפריע להיערכות משרד הבריאות". ליצמן הבהיר: "עובדים על פי תרחיש עבודה שבו ישנו חולה קורונה בישראל, לשם כך המערכת משמישה את כל המתקנים היעודיים שלה"

    Health Minister Yaakov Litzman attends a press conference presenting the recommendations on the Health care basket for 2020, at the Health Ministry, on January 17, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ????? ?? ??????? ???? ??????? ?? ????? ?? ??????? ??????? ???? ????? ??? ????? ???????? ??? ??? ?? ???? ???

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן תוקף היום (חמישי) בחריפות את חבר הנהגת כחול לבן: "יאיר לפיד פוגע במאמצי מערכת הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה לישראל" מאשים ליצמן ומוסיף, "אני מוחה בתוקף נגד ההתערבות הבוטה של יאיר לפיד נגד פעילות מערכת הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל".

    מוקדם יותר תקף לפיד את החלטת משרד הבריאות לשכן את חולי הקורונה העתידיים בבית חולים גריאטרי לא מיושב בראשון לציון. ליצמן תקף את ההתערבות של לפיד, "לתדהמתי, החליט לפיד לארגן הפגנה פוליטית מתוקשרת סמוך למרכז הגריאטרי מלבן בראשלצ, שעל פי גורמי המקצוע במשרד הבריאות הוכשר כמרכז קליטה אפשרי במקרה להידבקות בקורונה בישראל".

    לדברי ליצמן, "מדובר בפופוליזם מיותר שמפריע להיערכות משרד הבריאות הפועלת על פי תרחיש עבודה שבו ישנו חולה קורונה בישראל, לשם כך המערכת משמישה את כל המתקנים היעודיים שלה" (ולא רק מלבן בראשלצ).

    השר שיבח את עבודת משרד הבריאות, "משרד הבריאות עושה עבודת קודש, פועל מתוך אחריות לשלום הציבור ובריאותו, על פי החוק, בשיתוף המל”ל, משרד החוץ, השגרירויות השונות ובתי החולים. ארגון הפגנה פוליטית בסמוך למרכז קליטה לחולי קורונה אפשריים, היא פגיעה בעבודת אנשי המקצוע ומהווה חשש לשלום הציבור".

    עוד הוסיף, "כשר הבריאות, אני מגבה לחלוטין את הצוותים הרפואיים וכל העוסקים במלאכה 24 שעות ביממה, למען הציבור". ליצמן קרא ללפיד, "אל תערב את הפוליטיקה בבריאות הציבור. יש גבול. תן לנו לעבוד ואל תפריע למערכת הבריאות להיערך כנדרש".

    שר הבריאות הבהיר בסוף דבריו לציבור, "חשוב לי לציין שעד כה אין חולה קורונה מאומת בישראל. אם וכאשר יהיו, הם יאושפזו על פי פריסה גיאוגרפית ייעודית ולפי תכניות עבודה סדורות, בהתאם להנחיות גורמי המקצוע" אמר ליצמן.

     



    0 תגובות