אין עתיד: גנץ הביע תמיכה בפתיחת תחבורה ציבורית ואזורי מסחר בשבת

    איתי גדסי No Comments on אין עתיד: גנץ הביע תמיכה בפתיחת תחבורה ציבורית ואזורי מסחר בשבת

    יו"ר כחול לבן בני גנץ הביע תמיכה בהקמת תחבורה ציבורית בשבת בערים. בנוסף הביע תמיכה גנץ בפתיחת אזורי מסחר בשבת, לדבריו "אין סיבה לא לאפשר לראשי הרשויות לקבל החלטות – על התחבורה הראויה בשבת" | גנץ מעוניין לנגוס במנדטים של ליברמן וככל הנראה התייאש מהקמת ממשלה בתמיכת החרדים

    Head of Blue and White party Benny Gantz speaks at the annual international Municipal Innovation Conference in Tel Aviv, on February February 20, 2020. Photo by Avshalom Shoshani/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ????? ????? ?????? ??? ??? ???? ??? צילום: פלאש 90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ אמר היום (חמישי) כי מתכוון לבטל כל כוונה להכניס את החוק הצרפתי שמונע חקירת ראש ממשלה בעת כהונתו, "אני מתכוון להכניס לקווי היסוד של ממשלת כחול לבן התחייבות לא לקדם שום חוק שימנע חקירת אנשי ציבור, כפי שמתכנן נתניהו לחוקק, אם יצליח חלילה להרכיב את קואליציית החסינות" אמר גנץ.

    גנץ הביע תמיכה גלויה בהקמת מערך תחבורה ציבורית בערים בשבת ואף פתיחת עסקים: "בחודשים האחרונים ראינו ניצנים של יוזמות עצמאיות מצד ראשי ערים ורשויות, ואין לי אלא לברכם על כך", לדבריו, "אני מאמין בצורך להסדיר את יחסי דת ומדינה קודם כל ברמה המקומית".

    גנץ הבהיר כי "אין סיבה לא לאפשר לראשי הרשויות לקבל החלטות – על התחבורה הראויה בשבת, על פתיחת אזורי מסחר בשבת". את הדברים אמר גנץ בכנס השלטון המקומי.

     



    0 תגובות