שר הביטחון העביר את הלילה בעוטף עזה: "ערוכים לפעולה רחבה"

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון העביר את הלילה בעוטף עזה: "ערוכים לפעולה רחבה"

    שר הביטחון הגיע לביקור פתע בעוטף עזה והעביר את הלילה בביתו של ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין. בנט אמר לתושבים: "היו עכשיו כמה ימים של שקט, אבל מבחינתנו זה רחוק מלספק. רק המעשים בשטח הם שיקבעו"

    Education Minister Naftali Bennett speaks during a conference of the Israeli Television News Company in the Jerusalem International Convention Center (ICC) on September 3, 2018. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ???????? ???? ?????? ?????? ?????? ????? ????? ???????? ????? ??? ??? צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, נפתלי בנט, הגיע אתמול (רביעי) בשעות הערב לביקור פתע באיזור עוטף עזה הסובל לאחרונה מבלוני נפץ ורקטות. בנט התארח ללילה בביתו של ראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין, ושמע ממנו על המצב ביישובי העוטף ועל האתגרים עמם מתמודדים התושבים לאור המצב הביטחוני.

    היום (חמישי) פגש שר הביטחון בנט תושבים מהאזור שסיפרו על החוויות והקשיים האישיים שלהם.

    השר בנט אמר בביקור בעוטף: "באתי להקשיב ולשמוע על המציאות היומיומית כאן, שרק אתם חווים באמת. זר לא יבין זאת". בנט פנה לתושבים ואמר "יש לנו מחויבות לתת לכם ביטחון, ואנחנו נמצאים בתקופה מורכבת, אבל לא נוותר".

    בנט הוסיף כי "היו עכשיו כמה ימים של שקט, אבל מבחינתנו זה רחוק מלספק. רק המעשים בשטח הם שיקבעו". שר הביטחון הבהיר לתושבים כי "אם לא יהיה שקט, אנחנו ערוכים לפעולה רחבה שמטרה שינוי יסודי וארוך טווח".

    בנט הודה לתושבי העוטף על עמידתם האיתנה, "אני מעריך את החוסן שלכם ואת הרצון האדיר להמשיך לפתח את חבל הארץ היפה הזה. אמשיך להיות בקשר שוטף עם ראשי המועצות ועם התושבים, אני איתכם תמיד" אמר.

    ראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין אמר בביקור שר הביטחון: "אני מברך את השר על הבחירה להגיע לביקור באמת לא שגרתי", ליבשטיין סיפר כי "זאת לא הפעם הראשונה שבנט הגיע אלינו לביקור מעמיק יותר. הוא עושה זאת מעת לעת, גם לפני שהתמנה לשר הביטחון".

    ליבשטיין הוסיף כי "השר שמע את הקולות מהשטח- את האתגרים והקושי הגדול, אך גם את הבניה המואצת והפיתוח הכלכלי. לסיום, השר בנט חתם על מסמך ההבנות לקידום פתרון ארוך טווח בשם מפלגת ימינה ובכך הצטרף לשורה ארוכה של מפלגות מכל הקשת הפוליטית שחתמו על המסמך".



    0 תגובות