גנץ תוקף את הבדיקה המסתמנת כנגד המימד החמישי: "לחץ פוליטי"

    איתי גדסי 1 Comment on גנץ תוקף את הבדיקה המסתמנת כנגד המימד החמישי: "לחץ פוליטי"

    יו"ר כחול לבן על האפשרות להקמת ממשלה עם הרשימה המשותפת, "זאת איננה אופציה. לא נקים ממשלה עם הרשימה המשותפת" | ח"כ איימן עודה על גנץ, "אם הוא מתכוון לספח את הבקעה שלא יבוא למשא ומתן"

    Head of Blue and White party Benny Gantz speaks during a Blue and White party conference in Rehovot, February 18, 2020. Photo by Avshalom Shoshani/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ??? ??? ????? ???????? ?????? ????? ?????? צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף היום (חמישי) את הבדיקה הפלילית המסתמנת כנגד החברה שעמד בראשה "המימד החמישי", בחשד לשחיתות שלטונית, לטענתו, "ברור לי שמדובר בלחץ פוליטי מדוח המבקר" אמר גנץ והוסיף, "אני פתוח לכל בדיקה, משוכנע בניקיון כפיי". יש לציין כי גנץ נכון לעכשיו איננו חשוד בפרשה למרות דו"ח מבקר המדינה שעירב אותו בפרשה.

    גנץ הסביר מדוע הוא מסרב לעימות מול נתניהו: "זה ספין שהוא מנסה להרחיק את עצמו מהמשפט שלו ומנסה לשנות את סדר היום". לדבריו, "יש לנתניהו ערמות חמאה על הראש, שעוזרות לו לעשות סדר יום פוליטי מהמקום השלילי של העניין".

    על התמיכה בהקמת ממשלתו בעזרת הרשימה הערבית המשותפת אמר, "זאת איננה אופציה. לא נקים ממשלה עם הרשימה המשותפת. גם לא בתמיכתה". את הדברים אמר גנץ בריאיון לירון דקל בכאן חדשות.

    יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה אמר בתדובה, "אם בני גנץ תומך בסיפוח חד־צדדי של הבקעה וצפון ים המלח, אין טעם שיבוא לנהל אתנו משא ומתן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מר גנץ היקר
      חוץ מלדבר על תיקי ביבי הנאשם ביבי וביבי וביבי
      מה אתה תעשה עם העזתים
      מה אתה תעשה עם החיסבללה
      מה תעשה עם הטרור
      מה תעשה עם הכלכלה
      לא שמענו ממך כלום רק ביבי וביבי
      וביבי אשם לא אתה קובע מי אשם בשביל זה יש בית המשפט