פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    מבצע מפנק'הוד לבן', סדרת הפסטרמות האיכותיות מבית 'עוף טוב', יוצאת במבצע 'לפנק בהוד' במסגרתו רוכשים 2 מוצרים ממגוון סדרת הפסטרמות והנקניקים של החברה, להתקשר לטלאול 03-9411055 ולספר על הדרך המיוחדת שבה אתם מעניקים תשומת לב לילדיכם. בכל יום יוגרל מיקסר K-MIX יוקרתי של 'קנווד'. ניתן לשלוח הוכחת קנייה גם למייל: [email protected]. מהחברה נמסר כי הפסטרמות מתוצרתם עשויות מנתחים שלמים של הודו שמומלץ על ידי תזונאיות והן ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא שומן טראנס וללא גלוטן. במקביל בימים אלה, בתוכנית 'תכלס' עם אריאל ברמן, ניתן לזכות בשוברי קנייה של פסטרמות 'הוד לבן' ובמיקסר יוקרתי – האזינו מדי ערב ב17:00 לתוכנית לפרטים נוספים.

    שוקו תנובהתנובה' משיקה משקה שוקו חדש: 'שוקו תנובה'. המשקה החדש, כך נמסר מ'תנובה', הוא היחיד המתאפיין ב: 96% חלב, 30% פחות תוספת סוכר, מועשר בסידן וויטמינים ודל בלקטוז. 'שוקו תנובה' פותח במסגרת תכנית "המצפן התזונתי" ולווה ע"י צוות מיוחד הכולל דיאטניות וטכנולוגים. כשרות המוצר היא של ועדת מהדרין תנובה בראשות הגר"מ גרוס / בד"צ העדה החרדית והוא נמכר במגוון גדלים ונפחים.

    tara shavuot yahazלקראת שבועות מחלבת 'טרה' מציגה את סדרת 'טוב טעם' לבישול ולאפיה שכל מוצריה ללא חומרים משמרים. בנוסף לקראת החג מרחיבה 'טרה' את הסדרה עם מספר מוצרים חדשים: גבינת 'טוב טעם' 9% שומן 250 גרם, מארז שלישיית שמנת מתוקה וגבינה לבנה 5% שומן בשקית של קילו.

    'מאוחדת' יוצאת במסע הסברה בבני ברק, שידגיש 2 יתרונות – זמינות ונגישות. מ'מאוחדת' בני ברק נמסר כי הקופה מחזיקה ברשותה שורה רחבה של רופאים מומחים בשלל תחומים, מרפאות גדולות ומרווחות ומגוון שירותים גדול לכל המשפחה. הקונספט העומד בבסיס מסע ההסברה מצביע על כך ש'מאוחדת' בבני ברק מכירה את קצב החיים בעיר ואת צרכי התושבים.



    0 תגובות