ישראלי נוסף התגלה כחולה בקורונה; מצבם של שלושת הישראלים קל

    איתי גדסי No Comments on ישראלי נוסף התגלה כחולה בקורונה; מצבם של שלושת הישראלים קל

    ישראלי נוסף השוהה על ספינת הטיולים ביפן התגלה כחולה בנגיף הקורונה. בינתיים ימשיך היום מבצע העברת הישראלים שנשארו על הסיפון אל בתי המלון ביפן לקראת העברתם לישראל

    General view of Queen Mary II, the grandest ocean liner ever built, July 2007. Photo by Yossi Zamir/Flash90 *** Local Caption *** ????? ??? 2 ????? ???? ??? ??????? ?????? צילום: פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישראלי הרביעי נדבק בנגיף הקורונה: היום (חמישי) לאחר בדיקות רפואיות ישראלי נוסף עם תוצאה חיובית לנגיף הקורונה התגלה על ספינת הדיימונד פרינסס. החולה הישראלי צפוי לרדת מהספינה להמשך טיפול בבית החולים ביפן ולא ישוב בשלב זה לישראל.

    ביפן נמצאת משלחת ישראלית ממשרד הבריאות, ביניהם נמצא הפרופ׳ רן ניר-פז, מומחה במחלות זיהומיות מהמרכז הרפואי הדסה מספר על ההתרחשות על הספינה: "יום האתמול התמקד בייעוץ רפואי לאנשי השגרירות והמשנה למנכ"ל משרד הבריאות, באשר להליך העברת הישראלים מהספינה ארצה" סיפר.

    על העברת הישראלים מהספינה הסביר כי "מדובר באופרציה מורכבת אשר תתרחש היום בשעות הקרובות, ועליה אמונים אנשי השגרירות יחד עם המשנה למשרד הבריאות והשלטונות היפניים".

    המשלחת הישראלית בראשות פרופ' איתמר גרוטו מגיעה לאזור ההיערכות ביפן:

    צילום: פלאש 90

    פרופ׳ ניר-פז תורם מנסיונו הרב כמומחה במחלות זיהומיות- לרבות ייעוץ באשר להיטס הנוסעים ומניעת זיהומים והתפשטותם. הוא ישאר ביפן להמשיך וללוות את הישראלים שנמצאו חיוביים לקורונה, המאושפזים בבידוד בשני בתי החולים הצבאיים ביפן. לדבריו, מצבם של השלושה מוסיף להיות קל.



    0 תגובות