ניצחון לבנט: הרשות הפלסטינית נכנעה והסירה את החרם

    קובי פינקלר No Comments on ניצחון לבנט: הרשות הפלסטינית נכנעה והסירה את החרם

    החרם הפלסטיני כנגד מגדלי הבקר הישראלים, הביא לקריסתם של מאות משקדי בקר. בהוראת שר הביטחון בנט ובניגוד לעמדת גורמים במשרד הביטחון, הוחל חרם נגדי כנגד תוצרת הרשות הפלסטינית. לאחר מספר שבועות, הרשות נכנעה והמסחר חזר ללא חרמות

    Israeli Defense Minister Naftali Bennett delivers a statement to the media in Ariel, in the West Bank, January 26, 2020. Photo by Sraya Diamant/Flash90 *** Local Caption *** ????? ????? ????? ???????? ??? ???? ?? ??????? ????? ??? צילום: Sraya Diamant/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, נפתלי בנט, הודיע היום (חמישי) לרשות הפלסטינית באמצעות מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, על פתיחת הייבוא החקלאי מהרשות הפלסטינית לישראל, לאחר שהוסר החרם על מגדלי הבקר הישראלים.

    בשיחות שניהלו אלוף כמיל אבו רוקון וראש המנהל האזרחי, תא"ל רסאן עליאן, עם הרשות הפלסטינית, ביחד עם שר החקלאות צחי הנגבי, סוכם כי הרשות תסיר את חרם העגלים שהחל בחודש ספטמבר 2019. בהתאם, יתבטלו ההגבלות שהטיל השר בנט.

    כזכור עם כניסתו של נפתלי בנט למשרד הביטחון, הורה השר לטפל בחרם הערבי כנגד מגדלי הבקר הישראלים, שגרם לקריסת מאות משקים בישראל. בנט הורה להחרים בחזרה את התוצרת של הרשות הפלסטינית עד להסרת החרם כנגד ישראל.

    יש לציין, כי במשרד הביטחון היו מתנגדים למהלך החרם הנגדי של שר הביטחון כפי שסיפר בנט בעצמו. היום הוכיח שר הביטחון כי דרכו ניצחה ושינוי הדרך ממגננה למתקפה אכן מביאה תוצאות.



    0 תגובות