בשישי נוסעי ספינת הקורונה ינחתו בישראל: אזור מיוחד ייסגר בנתב"ג

    איתי גדסי No Comments on בשישי נוסעי ספינת הקורונה ינחתו בישראל: אזור מיוחד ייסגר בנתב"ג

    מטוס מנהלים פרטי של חברת תאילנדית, צפוי לנחות בשישי ועליו 12 נוסעי ספינת הקורונה. בנתב"ג נערכים בכוננות מיוחדת לבואם, מתחם הנחיתה ייסגר ולא תותר גישה אליו. בנוסעים יוכנסו לאוטובוס מיוחד שיסיע אותם היישר למחלקה המיוחדת ב'תל השומר'

    An airplane takes off from the Ben Gurion International Airport. February 26, 2015. Photo by Moshe Shai/FLASH90 *** Local Caption *** ????? ???? ???'? ???? ???? ??? ????? ??? ????? ?? ?????? צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהודעה משותפת מטעם משרד הבריאות , בית החולים שיבא, מגן דוד אדום ורשות שדות התעופה נמסר כי בשישי הקרוב, ינחת מטוס מנהלים ועליו המטיילים הישראלים אשר שהו בבידוד על הספינה ביפן ושרשויות הרפואה ביפן התירו את טיסתם לישראל כשבזמן עזיבתם את יפן לא הופיעו אצלהם מסימני המחלה.

    לאור חשיבות בריאות הציבור בישראל ונקיטת משנה זהירות בטיפול בשבים מהמזרח ובדגש על המטיילים ששהו על הספינה הוחלט בעצה אחת עם גורמי הבריאות והתעופה שהמטוס המיוחד ינחת בנתב"ג ויעצור ברחבה מרוחקת מטרמינל 1 ומטרמיל 3.

    המטוס יחנה באזור רחבת המטוסים של התעופה הכללית (אזור המטוסים הפרטים).

    על פי ההוראות המחמירות, מספר מצומצם מאוד של עובדים מנמל התעופה בן גוריון יטפל במטוס. לאחר שהעובדים ימוגנו – על פי נהלי המיגון של משרד הבריאות ומד"א הם יוכלו לשהות ולטפל במטוס.

    כל הטיפול במטוס יעשה בצורה מיוחדת בכדי למנוע הידבקות אפשרית, התדלוק, הורדת כבודת הנוסעים, ריקון המיכלים (שפכים שיטופלו על פי נוהל מיוחד של חומרים מסוכנים) ורענון מזון ושתייה לצוות המטוס.

    לאחר הורדת הנוסעים הם יועברו לאוטובוס של מד"א וילוו על ידי נציג משרד הבריאות ומד"א היישר לבית החולים שיבא בתל השומר שם נערכים לקליטתם להמשך הבדיקות וההשגחה.

    כבודת הנוסעים תועבר למשאית של משרד הבריאות להמשך טיפול ובדיקה ולא תישאר בשדה התעופה בן גוריון.

    מיד לאחר תדלוק המטוס המיוחד הוא ימריא חזרה למזרח. כלומר המטוס והצוות לא יישארו בישראל.

    מהגופים האחראים על מבצע ההטסה לישראל נמסר, תיעוד נחיתת המטוס והגעת הישראלים תתבצע אך ורק על ידי צוות התיעוד המבצעי של מד"א ורק הם. לא תתור גישה לאזור המטוס למי שלא אושר ומוגן על ידי מד"א.  לא תותר גישה לאזור חניית המטוסים עד להמראת המטוס מישראל.

    הגופים הנ"ל מדגישים כי בשל הדינמיות המתרחשת ביפן המידע שנמסר כרגע הוא נכון לשעה זו.



    0 תגובות