סמוטריץ': "גפני פונה למגזר שלנו ואני פונה למגזר החרדי העובד"

    אסתי פלד 1 Comment on סמוטריץ': "גפני פונה למגזר שלנו ואני פונה למגזר החרדי העובד"

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מבהיר כי הוא פונה למגזר החרדי, "עזרתי רבות בבעיות תחבורה של הציבור החרדי" | על עוצמה יהודית: "מצביע לעוצמה – מצביע לשמאל"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האיחוד הלאומי ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי ביקר את ביקורי הפוליטיקאים ערב הבחירות בישובים הדתיים לאומיים, "זה מחמיא שמחזרים אחרי הציבור שלנו, אבל הייתי שמח לראות את זה כל השנה ולא רק לראות באנשים הללו מאגר קולות ותו לא".

    סמוטריץ' מוסיף, "כמו שפונים למגזר שלנו שזו זכותם המלאה ואין לי בעלות על אף קול" מבהיר סמוטריץ אני סומך על כל מצביע שיידע להצביע מה טוב עבורו, "זכותי גם לפנות למגזר החרדי, לחרדים העובדים ומציע להם להיות להם לבית. אני עזרתי רבות בבעיות חבורה של המגזר החרדי שהוא הצרכן הגדול במדינה של תח"צ" אומר סמוטריץ'.

    סמוטריץ' מתעלם מההצעה לפנות לבן גביר כדי שירד מהמירוץ לכנסת ואומר על עוצמה יהודית: "אני קורא לציבור לא לזרוק קולות לפח והיא מייצגת את כל הקשת הרחבה שח הציונות הדתית – מי שמצביע עוצמה מצביע לשמאל".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ולמה בדיוק אתה חושב ש"המגזר החרדי העובד" ירצה להצביע למפלגה שתומכת ברפורמים?
      זה שאנחנו עובדים זה לא אומר שאנחנו לא יהודים מאמינים שחפצים בתורה ובמצוות! תפסיק לחשוב שאנחנו בובות! בני אדם הם לא בובות!