בכיר בהתיישבות לפרוש: "פעלת לטובת ההתיישבות"

    איתי גדסי No Comments on בכיר בהתיישבות לפרוש: "פעלת לטובת ההתיישבות"

    סגן ראש מועצת קריית ארבע על סגן השר פרוש: "לא היה עשרות שנים שר השיכון שפעל כמוך לטובת ההתיישבות. הוא נתן לנו את כל הסמכויות והתקציבים לפעול ביהודה ושומרון למרות שזה לא היה כל הזמן קל. הוא תמיד עזר ללא אינטרסים מפלגתיים כמו אחרים"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש ערך היום ביקור בקריית ארבע וחברון במהלכו נפגש עם ראש המועצה אליהו ליבמן, מ"מ וסגן ישראל ברמסון, סגן ראש המועצה ישראל אזולאי, חברת המועצה ליטי סייד, עוזר ראש המועצה אפלטון, שהודו לו על תמיכתו הרבה כל ימות השנה. בישיבת המועצה ציינו המשתתפים כי ביום ראשון הקרוב יערך טקס סיום שכונת המדורגים וחנוכת מאות יח"ד שנבנו ביוזמת סגן השר מאיר פרוש.

    "בכל התפקידים שהיית במשרד השיכון, וכעת במשרד החינוך ובכל פעם שהיינו צריכים משהו תמיד ידענו שאתה שליח ציבור. תמיד ידענו שיש לך לב פתוח ורצון עז לסייע ולהועיל. אנחנו מאחלים לך המון בהצלחה שבעזרת השם אגודת ישראל תלך ותגדל", אמר ראש המועצה אליהו ליבמן.

    מ"מ וסגן ישראל ברמסון הוסיף ואמר: "אני רוצה לומר לכם במפורש: לא היה עשרות שנים שר שיכון שפעל כל כך הרבה לטובת ההתיישבות כמו פרוש. הוא נתן לנו את כל הסמכויות והתקציבים לפעול ביהודה ושומרון למרות שזה לא היה כל הזמן קל. הוא תמיד עזר ללא אינטרסים מפלגתיים כמו אחרים. אני מאחל לעם ישראל שח"כ פרוש יחזור לכהן כשר השיכון".

    ח"כ פרוש הודה על הדברים החמים ואמר: "אני עזרתי כי זה תפקידי. אני נבחר ציבור ולכן עשיתי ככל שאני יכול, ועזרתי גם כי אני אישית רוצה בטובתכם. ארץ ישראל הוא לא עניין של ימין ושמאל. ארץ ישראל ניתנה לעם היהודי בני אברהם יצחק ויעקב. עלינו לשמור גם על קדושת וטהרת הארץ, כי בלי תורה אין לנו באמת מילה, וראינו את זה גם בהתנתקות".

    בתום הביקור במועצה בקריית ארבע המשיך סגן השר פרוש לביקור בבית חב"ד בקריית ארבע, ובבית חב"ד במערת המכפלה שם הודו לו שלוחי חב"ד על עזרתו הרבה. את פני שגן שר השיכון קיבלו השלוחים הרב רפאל ברוד והרב איציק ניימרק שציינו כי בהשגחה פרטית ביקורו של פרוש בחברון הוא בדיוק ביום היארצייט של הרבנית מנוחה רחל ע"ה בתו של כ"ק אדמו"ר האמצעי נ"ע "אם הישוב היהודי בחברון".

    פרוש התרשם מהמקווה החדש והמהודר הפועל בבית חב"ד בקריית ארבע וכן מהתפתחות והרחבת בית חב"ד במערת המכפלה המופעל על ידי השליח הרב יוני עטייה תחת השלוחים הרב ויקטור עטייה והרב דני כהן.



    0 תגובות