בנט: "ליברמן ערק לחלוטין לשמאל"

    ישראל רובין No Comments on בנט: "ליברמן ערק לחלוטין לשמאל"
    Israeli Defense Minister Naftali Bennett speaks at the Annual International Conference of the Institute for National Security Studies, in Tel Aviv, on January 29, 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ??? INSS ???? ????? ?????? ????? ????? ??? ?? ??????? צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון נפתלי בנט פורס את מדיניותו במשרד הביטחון: "כשיש בלונים מעזה אנחנו מפציצים להם בסיסים ומפעלים לייצור רקטות. אני מאשר אישית כל תקיפה. אנחנו אוגרים גופות מחבלים וחוטפים אנשי חמאס שחוצים את הגדר, כדי להגביר את הכאב בצד השני, זה השינוי בגישה שהבאתי".

    עוד מוסיף בנט, ומתייחס לזירה מול איראן: "במקום להתכתש עם חיזבאללה וחמאס, אנחנו מפנים מאמצים צבאיים, כלכליים ומדיניים להחלשת איראן, כי היא ראש הנחש. המב"מ הולך לכיוון התקפי, כדי לגרש את האיראנים מסוריה. איראן נחלשת ואולי נמנע ממלחמה שלישית בלבנון".

    בהתייחס לנושא הפוליטי אומר השר: "נתניהו תוקף אותי בפוליטיקה, אבל בביטחון הוא מאפשר לי לעבוד ואנחנו פועלים בהרמוניה מלאה. אני המבוגר האחראי בימין. לא אתן לאויבינו נסראללה וסינוואר, וליריבינו הפוליטיים מהשמאל את התענוג לראות שר ביטחון וראש ממשלה מתקוטטים".

    בנט תוקף את יו"ר ישראל ביתנו בעקבות מהלכיו הפוליטיים בשנה האחרונה ואומר כי "ליברמן ערק לחלוטין לשמאל, אין בו גרם אחד של ימין".

    חיצי ביקורת נוספים משגר בנט, לעבר מפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ: "כחול לבן מפלגה שמאלנית אנטי-דתית שניסתה לסגור את ישיבות ההסדר. גנץ ובוגי אפשרו את מנהרות החמאס בצוק איתן. אני נלחמתי וגרמתי להשמדתן. רציתי מתקפת פתע, אבל הם לא הסכימו, ושילמנו מחיר. לפיד ושלח רוצים לגרש 80 אלף איש מבתיהם". את הדברים אמר בנט לאראל סגל ב-'103'.



    0 תגובות