מה זה דירוג אנרגטי ואיך הוא קשור לחשבון החשמל

    עפר גדנקן No Comments on מה זה דירוג אנרגטי ואיך הוא קשור לחשבון החשמל

    מומחי המיזוג של תדיראן, המזגן האמין בישראל, ממליצים על רכישת מזגן עם דירוג אנרגטי גבוה. אבל מה זה בכלל דירוג אנרגטי, איך יודעים מה הדירוג האנרגטי של מזגן ואיך זה מסתכם בסופו של דבר בחיסכון כספי עבורכם? כל התשובות לפניכם.

    8:27
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on הפעילות בשיפא: "זו תהיה השגרה שלנו בשנה הקרובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מה זה דירוג אנרגטי ?

    דירוג אנרגטי מגדיר את היעילות של צריכת החשמל במוצר חשמלי, במקרה הזה מזגן. ככל שהטכנולוגיה של המזגן יעילה, חסכונית ומאפשרת שימוש יעיל יותר תוך צריכה נמוכה יותר של חשמל, הדירוג האנרגטי של המזגן גבוה יותר.

    דירוג אנרגטי מסומן בסולם עולה מהאות G עד A, כאשר G הוא הנמוך ביותר (צריכת החשמל הבזבזנית ביותר) ו A הוא הגבוה ביותר (צריכת החשמל היעילה ביותר). מכאן שרכישת מזגן בעל דירוג אנרגטי A הוא הרכישה החכמה ביותר מאחר והוא בעל טכנולוגיה מתקדמת הגורמת ליעילות תפוקת החשמל.

    למה חשוב שהדירוג האנרגטי של המזגן יהיה גבוה ?

    מזגן בעל דירוג אנרגטי גבוה הוא בעל טכנולוגיה מתקדמת המפחיתה את השימוש באנרגיה ומביאה לתוצאות גבוהות תוך ניצול כמות מינימלית של חשמל. לשימוש בטכנולוגיה זו השלכות חשובות ביותר.

    במישור האישי, השימוש בטכנולוגיה חסכונית בחשמל מוריד את כמות החשמל אותה אנו צורכים והמשמעות היא חיסכון כספי בחשבון החשמל. במישור הסביבתי השימוש בטכנולוגיה כזו מפחיתה את כמות גזי החממה הנפלטים לאטמוספרה כתוצאה מהשימוש המופחת בחשמל. במישור הקהילתי המשמעות היא הקלה על רשת החשמל הארצית ופחות הפסקות חשמל.

    איך יודעים מה הדירוג האנרגטי של מזגן ?

    לכל מזגן הנמכר כיום מצורפת תווית המציינת את שם היצרן, דירוג אנרגטי, תפוקת המזגן ומקדם היעילות. כאשר אתם בוחרים מזגן, הדירוג האנרגטי הוא הנתון הבולט והחשוב ביותר עבורכם. לדוגמה, למוצר המסומן על ידי תווית זו דירוג אנרגטי B, השני ביעילותו אחרי הדירוג הגבוה ביותר A.

    לתדיראן מגוון סדרות של מזגנים איכות אמינים עם דירוג אנרגטי A, לחיסכון ויעילות בצריכת החשמל. כך למשל סדרת תדיראן SUPREME, המזגן הטוב בישראל, נהנית מדירוג אנרגטי A בכל הדגמים. ניתן להוסיף לתדיראן SUPREME פיקוד שבת בכשרות מהודרת, באישור משמרת השבת והמכון המדעי טכנולוגי להלכה.

    תדיראן SUPREME משלב את כל היתרונות האפשריים במזגן אחד: עוצמתי ושקט, חסכוני בחשמל עם דירוג אנרגטי A, אמין לטווח ארוך עם חמש שנות אחריות מלאה* ! וכל זה בעיצוב חדשני ומרהיב. למזגן מנוע עם 7 מהירויות לפעולה שקטה במיוחד, מולטי טיימר להדלקה וכיבוי אוטומטיים בשבת, פיזור אוויר אוטומטי, חזרה אוטומטית למצב פעולה אחרון ועוד.



    0 תגובות