מומחיות בינלאומית בשוקולד

    עפר גדנקן No Comments on מומחיות בינלאומית בשוקולד
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המבינים הגדולים בשוקולד ידעו לספר לכם כי טעמו של השוקולד מושפע ממגוון דברים. החל מזן הקקאו, אזור גידולו והטיפול בו, ממש כמו ביין- שוקולד טוב זקוק לבציר של קקאו טוב ואיכותי. בנוסף, סוג החלב ואיכותו, טכניקת הכנת השוקולד ועוד. בשמרלינג'ס, מותג שוקולד הפרימיום השווייצרי, לא מתפשרים על אף פרט. את הקקאו מייבאים מאזורי הגידול המשובחים בעולם: גינאה המשוונית ומדינות בעלות אקלים סובטרופי, החלב הוא חלב של פרות שוויצריות שגדלות באזורי מרעה משובחים והודות לכך מפיקות חלב עשיר ומשובח, וגולת הכותרת- תהליך הייצור של השוקולד. שוקולד שמרלינג'ס מיוצר בייצור שוויצרי מסורתי המעיק לו את טעמו האנין ואת מרקמו המענג והנימוח. ערבול השוקולד נמשך כ-72 שעות תמימות וזה מה שמביא לתוצאה הייחודית.

    מוצרי שמרלינג'ס משווקים בריכוזים יהודיים ובמקומות רבים בעולם כמו ישראל, ארה"ב, קנדה, צרפת, בלגיה, אנגליה, דרום אמריקה, וכן במקומות נוספים בהם נמכרים מוצרים כשרים.

    שמרלינג'ס מציעה קולקציה רחבה של שוקולדים משובחים בטעמים ובמילויים שונים, למבינים בשוקולד: סדרת 'רוזמרי'  במילוי פרלין הכוללת מגוון רחב של טעמים מדובר על סדרה האהובה ומיוחדת, ולחובבי השוקולד הלבן, מציעה שמרלינג'ס שוקולדים מהסדרה הקלאסית והסולידית, ביניהם שוקולד לבן חלבי עם שקדים- שילוב אצילי ואנין טעם, במרקם קריספי ומשובח.

    יודעי דבר מזמינים אתכם להתפנק וליהנות מרגעים מתוקים במיוחד עם שוקולד שמרלינג'ס.

    עוד לא ניסיתם את הטעם הזה? מוזמנים לטעום ולהתמכר….

    בהשגחת בד"צ ציריך. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.



    0 תגובות