נתניהו מאתגר את גנץ: "בוא לעימות בלי טלפרומפטר"

    איתי גדסי 6 Comment on נתניהו מאתגר את גנץ: "בוא לעימות בלי טלפרומפטר"

    כמו בארה"ב: ראש הממשלה קרא לח"כ בני גנץ לבוא ולהתעמת מולו על נושאי ביטחון, מדיניות וכלכלה בשידור חי מול עם ישראל. נתניהו תקף את התנהלותו של גנץ: "אומרים לו תגיד ככה הוא אומר ככה". "אם אתה לא יכול לעמוד בלחץ של עימות איך תוביל את מדינת ישראל?"

    צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבועיים לבחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשונה קורא ליריבו הפוליטי בני גנץ לבוא לעימות בשידור חי, כפי שמתקיים בארה"ב ערב הבחירות: "בני, בוא לעימות. תפסיק לפחד" קרא נתניהו והוסיף, "תבוא לשלושה עימותים, תבוא לראשון גם טוב, תגיד מה שיש לך להגיד ואני אגיד מה שיש לי להגיד".

    נתניהו תקף את התנהלותו של יו"ר כחול לבן, "כנראה שלגנץ יש בעיה, הוא לא עומד בלחץ. הוא לא עומד בלחץ של טלפרומפטר. אומרים לו תגיד ככה הוא אומר ככה. עזוב, בוא, תעמוד, אם אתה לא יכול לעמוד בלחץ של עימות טלוויזיוני איך תוביל את מדינת ישראל?" שאל ראה"מ.

    נתניהו המשיך ותקף את הפחדנות לדבריו של גנץ, "אתה יודע איזה לחצים אני צריך להדוף? עמדתי מול כל העולם ונשיא ארה"ב שרצה הסכם גרעין מסוכן ואמרתי לא והלכתי מולו. בני גנץ תפסיק לפחד, בוא לעימות, מגיע לאזרחי ישראל לשמוע דברים כהוויתם בכלכלה, בביטחון, במדינאות".

    ראה"מ תקף את יועצו הקרוב של גנץ, "רונן צור עובד עכשיו שעות נוספות. האיש שהשווה את טראמפ להיטלר חושב מה נגיד, איך נצא מזה ולא נבוא? תבואו לעימות, תפסיקו לפחד. בני גנץ תבוא לעימות". נתניהו הוסיף, "ראש ממשלה שלא עומד בלחצים הכי בסיסיים לא יכול לעמוד בראש מדינה. שיתייעץ עם מקורבו אחמד טיבי".

    נתניהו התייחס לסערת ההקלטות בפרשת אשכנזי-מנדלבליט ואמר: "הליכוד יגיש מחר עתירה לפרסם את כל ההקלטות. אני לא מבין מה יש להסתיר כאן. כחול לבן לכאורה דוגלת בטוהר המידות ובשקיפות – הצטרפו אלינו בדרישה להסיר את צו איסור הפרסום". את הדברים אמר ראה"מ בריאיון לערוץ 20.

    גורם בכחול לבן אמר הערב, מדובר בספין, ושנתניהו רוצה להסית את תשומת הלב ממשפטו.

    במהלך הריאיון תקף נתניהו את ליברמן ואמר כי "ליברמן  כעת הוא חלק מגוש השמאל, הוא אמר את זה". ליברמן שנמצא במצוקה לאור הסקרים הבעייתים לאחרונה, פנה לראה"מ בניסיון להציב את עצמו כמועמד מול נתניהו וכתב, "ביבי, שמחתי לשמוע סוף סוף שאתה מוכן לקיים עימות. אני קורא לך לעימות מולי לפני ה- 2 במרץ, בכל מקום ובכל שעה שתבחר".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      נתניהו משחק כאן וין-וין אם גנץ יסכים טוב ואם גנץ לא יסכים עוד יותר טוב כי זה מראה שהוא מסתיר משהו ואז תשמעו כבר בימים הקרובים את המשפט הזה ציטוט "גנץ מסתיר משהו הוא מסתיר שהוא יקים ממשלה עם טיבי ואודה הוא מסתיר את פרשת המימד החמישי לא סתם הוא מפחד מעימות כי הוא מסתיר משהו" סוף ציטוט

    2. 5

      נתניהו משחק כאן וין-וין אם גנץ יסכים טוב ואם גנץ לא יסכים עוד יותר טוב כי זה מראה שהוא מסתיר משהו ואז תשמעו כבר בימים הקרובים את המשפט הזה ציטוט "גנץ מסתיר משהו הוא מסתיר שהוא יקים ממשלה עם טיבי ואודה הוא מסתיר את פרשת המימד החמישי לא סתם הוא מפחד מעימות כי הוא מסתיר משהו" סוף ציטוט

    3. 4

      חולה נפש, ושיכור הזוי ומטורף, חלאת ביבים – האשכנזי העשיר המתנשא והמצחין.
      הוא מזמין את גנץ???
      "הוא הוזמן-ע"י גנץ" > "מספר פעמים" > "וסירב" > "כי הוא פ-ו-ח-ד"!!!!!
      עכשיו, שילך ויתעמת עם הקניבלים בסודן….

    4. 3

      גם מפחד מסיבה פשוטה כל הראיון הוא יגמגם ביביבייייבי ביביביביייבי

    5. 1

      ביבי השחצן. שישחרר את המדינה