גנץ: "יום עצוב": נתניהו: "יום עצוב אם תקום ממשלה שתלויה בטיבי"

    איתי גדסי No Comments on גנץ: "יום עצוב": נתניהו: "יום עצוב אם תקום ממשלה שתלויה בטיבי"

    "יום עצוב למדינת ישראל", כך כינה ח"כ גנץ את הדיווח על פתיחת משפטו של ראש הממשלה. נתניהו לא נשאר חייב והגיב לו בכנס תמיכה הענק של הליכוד בראשון לציון

    Prime Minister Benjamin Netanyahu speaks at the funeral service for late Former President of the Israeli Supreme Court Meir Shamgar at the Supreme Court in Jerusalem on October 22, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ??? ???? ????? ???? ???? ??? ?????? ?????? ??? ?????? ??????
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ התייחס הערב (שלישי) לדיווח על פתיחת משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "זהו ערב עצוב למדינת ישראל ולאזרחי ישראל. גם לי כאזרח זהו ערב עצוב ברמה האישית. יום לאחר השבעת הכנסת, ב-17 במארס, נתניהו יתייצב למשפט פלילי" אמר גנץ והוסיף, "ב-17 למארס: נגמר המנדט ומתחיל המשפט. נתניהו יעסוק אך ורק בעצמו. הוא לא יוכל לדאוג לאזרחי ישראל".

    ראש הממשלה הגיב לדבריו של ח"כ גנץ בכנס תמיכה ענק בראשון לציון ואמר: "בני גנץ אמר שהיום זה יום עצוב למדינת ישראל, אתם יודעים מתי יהיה יום עצוב? אם תקום ממשלה של בני גנץ שתלויה באחמד טיבי, זה יהיה יום עצוב ולא ניתן שזה יקרה", אמר נתניהו והבהיר שוב "בני גנץ לא יכול להקים ממשלה בלי אחמד טיבי ואיימן עודה".



    0 תגובות