בנט במתקפה חסרת תקדים: "כחול לבן זו מפלגת שמאל של שונאי דת"

    אסתי פלד 4 Comment on בנט במתקפה חסרת תקדים: "כחול לבן זו מפלגת שמאל של שונאי דת"

    שר הביטחון נפתלי בנט בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' תקף בחריפות את כחול לבן: "לפיד ושלח יוצא להם קצף מהשפתיים כשהם אומרים: בא נסגור את מכינת עלי בוא נסגור ישיבות הסדר גבוהות. בוא נפנה 80 אלף מתנחלים" | על מבצע בעזה: "לא יקרה לפני הבחירות" – החמאס הפסיק לשגר בלונים

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה ושר הביטחון נפתלי בנט בריאיון הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קהאן התייחס להקלות שניתנו לתושבי הרצועה והסביר: "חמאס באמת הפסיקו את בלונים עד עכשיו אם יהיה שוב שיגור בלונים נסגור שוב". בנט שיגר אזהרה לחמאס, "אם לא ישבו בשקט יהיה להם אביב מאוד מכאיב". אך יחד עם זאת הוסיף כי "אני לא מאמין שזה יהיה לפני הבחירות. מכיוון שזה יראה בגלל הבחירות".

    שר הביטחון הסביר את השינוי במערכה מול איראן בצה"ל, "ראש התמנון זו איראן שמאמנת את חיזבאללה וחמאס בכדי שיחלישו את ישראל ויצרו טבעת חנק סביבה. אנחנו משנים כיוון והולכים והולכים על ראש של איראן להחליש אותה", לפי תפיסת שר הביטחון אם איראן חלשה "אויבנו נחלשים כי יהיה פחות כסף למחבלים ותחזוקה של רקטות".

    בנט הוסיף, "אני מעדיף כמוצא אחרון לשלוח את חיילנו לעזה ולבנון. אני לא רוצה לשחק במגרש של איראן אבל אם לא תהיה ברירה נכנס ללבנון ועזה".

    אנחנו משנים כיוון ממגננה למתקפה: "בשנייה שהם מפריחים בלונים אנחנו סוגרים את השיבר ואנחנו תוקפים יעדי חמאס". שר הביטחון הוסיף כי "גם בתוכנית תנופה אנחנו לראשונה מקימים ממנים פיקוד של איראן שאחראי רק על איראן". בנט העביר ביקורת על התנהלות של ישראל מול איראן עד היום, "לא יכול להיות שאנחנו כבר 30 שנה שולים את בנינו להקיז דם בגלל איראן והתמנון עצמו יושב בשקט".

    אחת המקורות להחלשת איראן הוא העם האיראני, "יש מחאות אדירות באיראן התל"ג ירד דרמטית. העם אומר למנהיגים שלו תפסיקו לבזבז את הכסף שלנו על הרפתקאות מחוץ למדינה. ואנחנו מגבירים הילוך בגלל הקריסה של איראן" חשף שר הביטחון.

    יו"ר ימינה התייחס להתקפות על הציונות הדתית במקביל לניסיונות לקושש מצד כל המפלגות קולות מהציבור, הסיבה לכך אליבא דבנט: "היום בעיקר מהשמאל, כולם בתקשורת על הראש של הציונות הדתית וזה לא בגלל 7 המנדטים" מבהיר בנט "אלה בגלל שרוצים להחליש אותנו. קשה להם לראות שר ביטחון עם כיפה וששרת משפטים משלנו. הם יודעים שבנט הוא החסם מפני מדינה פלסטינית ומסירת שטחים לאוייב" אומר שר הביטחון.

    בנט עובר להתקפה קשה וחסרת תקדים כנגד כחול לבן: "זה לא ייאמן כחול לבן – זו מפלגה של "שמאלנים שונאי דת", הרי לפיד ושלח יוצא להם קצף מהשפתיים: "בא נסגור את מכינת עלי בוא נסגור ישיבות הסדר גבוהות. בוא נפנה 80 אלף מתנחלים כמו שלפיד אמר. בוא נאשים שכל הכסף קבור בין יצהר לאיתמר כמו שלפיד אמר".

    עוד תקף בנט את מפלגתם של לפיד-גנץ: "מה זה כחול לבן? זה יש עתיד בתחפושות עם כמה עלי תאנה. זה שמאל מלא מלא. והמהות של ימינה? זו שמירה על הזהות היהודית של המדינה ואני לא מתבייש בזה".

     

     

     

     

     

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מישהו שכח שבנט היה האח של לפיד בשביל לחנוק את הציבור החרדי בכל תחומי החיים???????

    2. 3

      הם לפחות אומרים מה שהם לא מתחזים כמו בנט ואנשיו אנחנו יודעים מי הם כחול לבן ואנחנו נזהרים אבל אתם כמו זיקית משתנים כל יום וכל ערב

    3. 2

      בנט עצמו היה שותף פעיל לאותה ממשלה ביחד עם יאיר לפיד נגד הדת

    4. 1

      מישהו כאן שכח שהוא זה שנתן לנשות הכותל חלק מהכותל הקדוש ביותר לעם היהודי