ניצחון להתיישבות: בג"ץ ביטל את צו הביניים ונסללה הדרך להסדרה

    איתי גדסי No Comments on ניצחון להתיישבות: בג"ץ ביטל את צו הביניים ונסללה הדרך להסדרה

    עוול היסטורי: לאחר שבג"ץ הוציא צו ביניים להסדרת היישוב "עלי" בשומרון בעקבות עתירות קנטרניות של ארגונים ערבים, בג"ץ ביטל את צו הביניים והדרך להסדרת היישוב יצאה לדרך

    Harav Shlomo Amar Rabbi Shimon Elituv recieve a respectable reception oppon arrival at Eli by the citizens and students. May 20 2009. Photo by Ishay Hollender/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ??? ????? ?????? ??? ???? ??? ??? ???? צילום: פלאש 90
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שופטי בג"ץ החליטו לבטל את צו הביניים שהתקבל בעקבות עתירות פלסטינים באזור. צו הביניים עצר את אישור התב"ע ליישוב עלי הותיק שהוגשה על ידי מועצת בנימין. כעת הוחלט לבטל את הצו ובכך הוסר העוול ההיסטורי כלפי תושבי הישוב ונסללה הדרך לאישור סופי של התב"ע.

    ישנם בתים רבים ביישוב שעדיין נמצאים תחת צו בית המשפט שלא מאפשר כרגע לקדם את הסדרתם הרשמית. מועצת בנימין קוראת לראש הממשלה נתניהו ושרי הממשלה לזרז את האפשרות להסדרה גם של הבתים הללו.

    בעקבות ההחלטה התאפשרה הדרך המשפטית להסדרה של מאות בתים ביישוב.

    ראש מועצת בנימין ישראל גנץ: "אנחנו שמחים על הסרת העיכובים להסדרת עלי. אלפי תושבים, שרבים מהם קנו בתים מהמדינה בדין, זכאים לחיות בצורה מסודרת והיום אנו מתחילים בצעדים לקראת הכשרה מלאה ביישוב. זו בשורה להתיישבות, ליישוב עלי ולמדינת ישראל כולה. תושבי עלי היקרים, זהו יום שמח מאוד עבורכם ועבור כולנו".



    0 תגובות