הרפורמה בשירותי המוניות הוקפאה: ראה"מ הורה לבחון את טענות הנהגים

    איתי גדסי No Comments on הרפורמה בשירותי המוניות הוקפאה: ראה"מ הורה לבחון את טענות הנהגים

    לאחר ההפגנות מצד נהגי המוניות – ראש הממשלה, שר התחבורה ושר האוצר סיכמו על הקמת וועדה משותפת שתבחן את טענות הנהגים ותגיש את המלצותיה תוך 45 יום

    Taxi drivers protest against the change in the meter prices, outside the Jewish settlement of Kedumim, in the West Bank, January 2, 2019. As they try to make there way to protest outside the home of Minister of Transportation Bezalel Smotrich. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ????? ?????? ?????? ??????? ?????? ???? ??????? צילום: פלאש 90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפגנת נהגי המוניות כנגד הרפורמה בשירותי המוניות בישראל: ראש הממשלה נתניהו, שר האוצר כחלון ושר התחבורה סמוטריץ׳ סיכמו היום (שלישי) על הקמת צוות לבחינה מקיפה של הרפורמה בענף המוניות.

    בממשלה מסבירים את הדחייה ברפורמה החיונית בשירותי המוניות, כי מדובר ברפורמה בעלת השלכות הן על עובדי הענף והן על ציבור האזרחים, סוכם על הקמת צוות בין-משרדי שיקיים בחינה נוספת של מרכיבי התוכנית ויגיש את המלצותיו לראש הממשלה ולשרים הממונים. הצוות יכלול נציגים של משרד האוצר, משרד התחבורה ומשרד רה"מ.

    נקבע פרק זמן של עד 45 יום לצורך ביצוע הבחינה, במסגרתה, ייפגש הצוות גם עם נציגי ענף המוניות בכדי לשמוע את טענותיהם. ככל שיהיה בכך צורך וההליך המקצועי לא יושלם, תיבחן האפשרות להארכת תקופת ההיערכות לרפורמה.

    הצוות יסייע להביא להסכמה רחבה ההכרחית להצלחת הרפורמה, על מנת להיטיב הן עם הציבור והן עם עובדי הענף.



    0 תגובות