שר החינוך הורה: עובדת ההוראה שזרקה תפוח על ראה"מ תזומן לבירור

    איתי גדסי 3 Comment on שר החינוך הורה: עובדת ההוראה שזרקה תפוח על ראה"מ תזומן לבירור

    שר החינוך הרב רפי פרץ הנחה את המשרד לזמן את עובדת ההוראה, בריניש זהבה בק, לבירור. הרקע: השלכת התפוח לעבר ראש הממשלה והאמירה המשווה אותו להיטלר

    הרב רפי פרץ צילום: פלאש 90
    9:50
    18.04.24
    מוטי הלפרין No Comments on החשש לבחורי הישיבות ושיחת ההרגעה של מזכיר הממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות התנהלותה הבלתי ראויה של עובדת ההוראה, בריניש זהבה בק, הנחה שר החינוך, הרב רפי פרץ לזמנה לבירור במשרד. עובדת ההוראה השליכה אל עבר ראש הממשלה תפוח בעיר נתניה. נוסף לזאת, היא השוותה אותו להיטלר.

    שר החינוך הרב פרץ: "כפי שאמרתי פעמים רבות, לא נקבל התנהגות אלימה במערכת החינוך, לא של תלמידים וקל וחומר לא של מורים המהווים דוגמא אישית. המורה שזרקה תפוח לעבר ראש הממשלה, והשוותה אותו בשידור חי ל'היטלר', חצתה קו אדום, גם מילולי וגם פיזי. יש גבול והוא עובר בדיוק כאן. הנחתי את הדרג המקצועי במשרד להזמינה לבירור בהקדם".

    במשרד ציינו כי בהתנהגותה ובאמירותיה, פעלה עובדת ההוראה בניגוד גמור לקוד ההתנהגות המצופה מאיש חינוך ובניגוד גמור לנהלים החלים על עובד ציבור. השלכת התפוח לעבר ראש הממשלה והאמירות המשוות אותו להיטלר הן חמורות מאד, פסולות ומגוונות. המשרד מוביל מדיניות ברורה במאבק באלימות, ואין בכוונתו להתפשר, בטח כאשר מדובר בעובד הוראה, איש חינוך, שמהווה מודל בבואו לשנות דפוסים פסולים בחברה. בהתאם להנחיית השר היא תזומן בהקדם לבירור, הצהירו במשרד החינוך.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      רפי פרץ מחסידיו השוטים של ביבי.
      וכמוהו, אין מהות – רק היטפלות לזוטות.

    2. 2

      כשהמילים" דוגמה ומופת "יוצאות מפיו של
      אדם חשוך ובור שאמר דברים שאסור שייאמרו על ידי איש חינוך קל וחומר על ידי מי שעומד בראשה
      אנחנו בבעיה.

    3. 1

      אז זרקה תפוח, מה קרה היא פשוט לא יכלה לסבול את השקרים וההסתה שביבי שפך שם. עם ביביסט היה נמצא בכנס של גנץ הוא היה זורק אבנים