כנס ייחודי: הלכה למעשה בעידן הטכנולוגיה

    אתר קול חי No Comments on כנס ייחודי: הלכה למעשה בעידן הטכנולוגיה

    עשרות רבנים ומורי הוראה של של בית ההוראה "הלכה למעשה" בראשות הגאון הרב אופיר יצחק מלכא שליט"א מכל רחבי הארץ השתתפו בכנס ייחודי ומרתק בנושא 'הלכה למעשה' בעידן הטכנולוגיה. במהלך הכנס ניתנו תשובות פרקטיות לשאלות שהתעוררו בנושא

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כנס פרקטי ויחודי התקיים אתמול לרבני בית הוראה "הלכה למעשה" בראשותו של הגאון הרב אופיר יצחק מלכא שליט"א כחלק מההשתלמויות וחידודים שמתקיימים לרבני בית ההוראה.

    בכנס השתתפו עשרות רבני בית ההוראה שהגיעו מכל רחבי הארץ לכנס יחודי בנושא הסתכלות ההלכה עם התפתחות הטכנולוגיה בעידן המודרני.

    מזכה הרבים ר' אייל בן זיקרי, מי שמנהל את כל בית ההוראה ועוזרו הצמוד של ראש בית ההוראה הגאון הרב אופיר מלכא פתח בדברי ברכה על חשיבות ימי העיון וההשתלמויות לרבנים בכדי להתעדכן בכל שינוי טכנולוגיה המתקדם בקצב מהיר מאוד בעידן שלנו.

    לאחר מכן שמעו באי הכנס את הרצאתו המרתקת של ר' אריאל כהן הי"ו ממנהלי משמרת השבת שהעביר מצגת נרחבת ומקצועית על הכרטיסים האלקטרונים במקררים, מיני ברים, מזגנים ובעיקר החידושים בענייני משאבות מים ופחי אשפה ציבוריים עם חיישנים וטכנולוגיה מתחדשת.

    הרב אהרון, מומחה עולמי בענייני מכונות ומכשירי גילוח על כל מכונות הגילוח למינהם, דיבר בהרחבה על הנושא תוך שהוא נעזר במצגות ואמצעי המחשה שונים. הרבנים יצאו נפעמים מההבטים הטכנולוגים המתחדשים הנוגעים להלכה.



    0 תגובות