חדש: מגבונים ללא בישום

    עפר גדנקן No Comments on חדש: מגבונים ללא בישום

    סדרת מוצרי התינוקות קמיל בלו של ד"ר פישר מתחדשת:
    מגבוני קמיל בלו ללא בישום

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחד המוצרים הנחוצים ביותר להורים לתינוקות רכים הם המגבונים אשר מיועדים לניקוי לפני ההחתלה, לניקוי הידיים וכל אזורי גופו של התינוק. תדירות המגע היומיומית הגבוהה עם עורו של התינוק מדגישה את חשיבות השימוש במגבונים איכותיים המותאמים לעורו העדין של התינוק ושומרים על בריאותו.

    עור התינוק הוא עדין ורגיש במיוחד, הרבה יותר מעורם של מבוגרים. לכן כאשר משתמשים במגבונים, חשוב לתת את הדעת לא רק על המגבון עצמו אלא יותר מכך למרכיבי המוצר שבאים במגע עם עור התינוק. המגבונים החדשים קמיל בלו ללא בישום הינם מגבונים רכים ועדינים במיוחד המכילים רכיבים עדינים המתאימים במיוחד לעורם של תינוקות, ללא פראבנים, ללא SLS וללא אלכוהול וצבע.

    הורים רבים מעדיפים להשתמש עבור התינוק הרך במגבונים עדינים ללא בישום. בדיוק מסיבה זו פיתחו במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר את מגבוני קמיל בלו ללא בישום. המגבונים הינם היפואלרגניים, מועשרים בתמצית פרחי הקמומיל המסייעים בהרגעת העור ומכילים פרו ויטמין B5 ואלנטואין המסייעים בשמירה על מראה עור בריא ומותאמים לחומציות הטבעית של העור.

    המוצר החדש מצטרף לסדרת קמיל בלו, סדרת מוצרי התינוקות הוותיקה והמוכרת של ד"ר פישר אשר מלווה את ההורים בישראל בהצלחה רבה כבר למעלה מ- 50 שנה. מיליוני ילדים בישראל, אשר גדלו על תכשירי ד"ר פישר, הם ההוכחה כי ילדך מקבל את הטוב והבדוק ביותר.



    0 תגובות