גם רפואה מובילה ומקצועית – וגם תנאים הלכתיים לשבת וחג

    עפר גדנקן No Comments on גם רפואה מובילה ומקצועית – וגם תנאים הלכתיים לשבת וחג

    ללדת במרכז הרפואי שיבא תל השומר – זו ההשתדלות שלך!

    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז הרפואי שיבא- תל השומר, הוא הגדול והמוביל בארץ בתחומי המחקר האקדמי, החדשנות הטכנולוגית והניסיון העשיר בטיפול בכל סיטואציה רפואית ואף המורכבת ביותר. הוא נמצא ברשימת עשרת המרכזים הרפואיים המובילים בעולם על פי דירוג הניוזוויק, כשגם במגזין פורבס מספר הרופאים המומחים המשתייכים לאגף לנשים ויולדות בשיבא, גבוה בצורה יוצאת דופן ובולטת מול כל מרכז רפואי אחר בישראל.

    לצד המובילות הרפואית מקצועית – מציע אגף נשים ויולדות בשיבא תנאים מותאמים גם לציבור שומרי תורה ומצוות.  כיום, ניתן ליהנות במרכז הרפואי שיבא – תל השומר מ-3 ארוחות טריות ביום בכשרות בד"צ עדה חרדית, כולל סעודות שבת וחג ברמה גבוהה – והכל עם משגיח כשרות צמוד במקום. ניתן להקפיד על שמירת שבתות וחגים ואווירה מתאימה וכן לקבל מענה הלכתי שוטף של המוקד ההלכתי של שיבא בראשותו של הרה"ג ר' צבי  פורת שליט"א  –  בעת הצורך.

    בבחירת מרכז רפואי ללידה השיקולים רבים ומגוונים: מקצועיות, מיקום וקרבה לבית, תנאים נוחים, אווירה מתאימה ועוד. על אף שמראש כולנו רוצים להאמין שהכל יהיה בסדר, אין ספק כי מחובת ההשתדלות ראוי ללכת דווקא למקום אשר נותן מענה רפואי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

    "תחום הנשים והיולדות דורש מיומנות מקצועית, ניסיון ויכולת להתמודד עם מגוון התפתחויות אפשריות ", אומר פרופ' איל סיון – מנהל אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי שיבא, "המרכז הרפואי שיבא מוביל עם מחלקת הריון בסיכון גבוה מהמובילות בעולם, פגיה מובילה, חדרי לידה עם טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, צוות מיילדות מקצועי ואדיב, מרכז מיוחד ללידה טבעית ונבחרת רופאים מנצחת הכוללת את גדולי המומחים בארץ".

    לרשות הציבור מענה מלא לרגישויות ההלכתיות השונות ומתאמת קהילה מיוחדת לכל שאלה וצורך במספר – 052-666-7991 או 03-530-7996



    0 תגובות