עוזרו של הרב שטרן: "הרב עדיין לא קיבל את המפתח למשרדו – זה ביזיון"

    אסתי פלד No Comments on עוזרו של הרב שטרן: "הרב עדיין לא קיבל את המפתח למשרדו – זה ביזיון"

    לאחר הזלזול הגדול בכבודו של רבה של ירושלים הרב אריה שטרן, עוזרו האישי אבינועם קוצ'ר בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' מספר על התקרית, "לא הסכימו להביא לרב את המפתח" | איבנועם מתריע, "עד לרגע זה הרב לא קיבל את המפתח למשרדו" | ההליך המשפטי: "הכל מתנהל בעמימות"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אבינועם קוצ'ר עוזרו של הגאון הרב אריה שטרן רבה של העיר ירושלים, בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי לאחר התקרית במשרדי המועצה דתית, בה דלתו של הרב ננעלה והרב לא יכל להכנס למשרדו בתחילת היום, "אם זאת הייתה תקלה מדוע לאחר שנוגע הדבר לראש המועצה הוא סירב להביא לרב את המפתח זה בטעות?" שאל עוזרו של הרב.

    הרקע לעימות: על פי החוק רב העיר שמגיע לגיל 75 בו עליו לפרוש מתפקידו. במקרים דומים ברבנות הראשית מאריכים את כהונת הרב למספר שנים נוספות, החלטה שמתרחשת בדרך קבע בכל הארץ. נשלח מייל ליו"ר המועצה הדתית ממשרד הדתות, בו הורו ליו"ר המועצה שלא להפריש את הרב לגמלאות.

    עוזרו של הרב מספר כי "אנשים פשוט לא האמינו לי שכך עושים לרב בישראל. העובדות הם פשוטות שדלתו של הרב ננעל והרב חיכה מחוץ למשרדו זמן רב. ולא הסכימו לתת לרב מפתח לחדר". אבינועם מזהיר כי "מחר הרב יגיע והסיפור יחזור שוב על עצמו".



    0 תגובות