סמוטריץ' לגנץ: תתחייב מעל הדוכן לא להקים ממשלת שמאל-ערבים

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' לגנץ: תתחייב מעל הדוכן לא להקים ממשלת שמאל-ערבים

    אתגר סמוטריץ': על רקע ההכחשות הרפות של כחול לבן כי לא יקימו ממשלת שמאל-ערבים, ביקש שר התחבורה מיו"ר כחול לבן להבהיר מעל הדוכן באופן ברור כי לא תהיה ממשלה כזאת, ו"לא תשובות מתחמקות שיועצים כתבו לך"

    Transportation Minister Bezalel Smotrich speaks at a conference organized by "Makor Rishon" and the Israeli Democracy Institute at the International Convention Center in Jerusalem, November 11, 2019. Photo by Noam Rivkin Fenton/Flash90 *** Local Caption *** ??? ???? ????? ????? ??????? ?? ??????? צילום: Rivkin Fenton/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' פנה היום (שני) במהלך נאומו מעל דוכן הכנסת ליו"ר כחול לבן בני גנץ ואמר לו: "אתה יודע שאין לך שום אפשרות להקים ממשלה בלי תומכי הטרור הללו".

    סמוטריץ' הזכיר לגנץ את הסכמי אוסלו שבאו על קולות החכי"ם הערבים, "בפעם האחרונה זה התפוצץ לנו בפנים כאשר ממשלה הסתמכה על הקולות שלהם".

    סמוטריץ' לא הרפה על רקע ההכחשות הרפות מצד כחול לבן, פנה לגנץ "אני מצפה ממך לקום ולהכריז – לא אקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת" ביקש סמוטריץ' והבהיר "לא תשובות מתחמקות שיועצים כתבו לך אלא אמירה ברורה וחד משמעית כי לא תקים ממשלה שתסתמך על הקולות שלהם".



    0 תגובות