דרעי: "מאות אלפי אנשי ימין לא הצביעו בבחירות הקודמות"

    איתי גדסי No Comments on דרעי: "מאות אלפי אנשי ימין לא הצביעו בבחירות הקודמות"

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי: "כשחשפתי לפני שבועיים על ממשלה סגורה יחד עם גנץ, לפיד, ליברמן והערבים חשבו כולם שמדובר בספין" | עוד אמר: "לפי כל פילוח שעשינו יש מאות אלפי אנשים שבפוטנציאל שלהם הם מצביעים לליכוד ולש"ס והם לא באו להצביע. אין לי מושג האם זה בגלל ייאוש או אדישות, אבל נעשה הכל להביא אותם"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מתייחס בהצהרתו לתקשורת בפתח ישיבת סיעת ש"ס בכנסת למכתב התמיכה שהוציאו אתמול בבלוק הימין בעד ראש הממשלה נתניהו: "לאור הפרסומים בתקשורת בסופ"ש שגנץ יקים בביטחון ממשלה והוא מדבר עם כולם, יזמתי אתמול מכתב חד משמעי וברור יחד עם חברי מיהדות התורה וימינה, שאנחנו מתחייבים להקים ממשלה רק בראשות הליכוד ונתניהו, כפי שנהגנו בפעם הקודמת".

    דרעי פרס את תוכניותיו כיצד להביא לניצחון גוש הימין בבחירות: "לפי כל פילוח שעשינו יש מאות אלפי אנשים שבפוטנציאל שלהם הם מצביעים לליכוד ולש"ס והם לא באו להצביע. אין לי מושג האם זה בגלל ייאוש או אדישות, אבל נעשה הכל להביא אותם. אנחנו ממשיכים לעזור לליכוד בשטח, רק אתמול ישבנו מס' שעות".

    עוד אמר יו"ר ש"ס: "כשחשפתי לפני שבועיים על ממשלה סגורה יחד עם גנץ, לפיד, ליברמן והערבים חשבו כולם שמדובר בספין. מאז הם לא מפסיקים לאשר את זה. רק הבוקר יאיר לפיד אישר בראיון ועוד הסביר שליברמן הוא האיש הכי קרוב לקווי היסוד שלו".

    לסיום התייחס לענין נוסף, התקפות פוליטיות בתוך הגוש, ואמר: "הדבר הכי גרוע זה לתקוף מפלגות בתוך הגוש, שמח שכולם הבינו את זה".



    0 תגובות