משטרת ישראל נערכת לנגיף ה'קורונה'

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on משטרת ישראל נערכת לנגיף ה'קורונה'

    משטרת ישראל נערכת אף היא להתמודדות עם נגיף הקורונה הקטלני באם וכשאר יגיע לארץ, מסכות ואביזרים נוספים יחולקו לשוטרים על מנת שיתאפשר להם לתמוך ברשויות המטפלות בעניין ולתת כתף בנושא באם יתפשט הנגיף בארץ

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהתאם להנחיות משרד הבריאות בדבר היערכות מדינת ישראל להתמודדות עם גילוי נגיף הקורונה, משטרת ישראל נערכת אף היא למצב עתידי של גילוי הנגיף בישראל וקיומן של דרישות לסיוע באכיפה משוטרי משטרת ישראל.

    במסגרת היערכות המשטרה למצב שבו תידרש בעתיד לסיוע באכיפה למשרד הבריאות עפ"י צו או לגורמי הרפואה בעת הצורך, הוחלט כי בימים הקרובים יחולקו לשוטרי הסיור בשטח ציוד מיגון ייעודי (מסכות ונשמיות) שיימצאו בניידות המשטרה במוכנות לשימוש מיידי בעת הצורך.

    נדגיש, אומרים במשטרת ישראל, כי מדובר במהלך שנועד להגביר את המוכנות המבצעית של הכוחות לתרחיש עתידי שטרם התממש באזורנו, ע"מ לספק לשוטרים את כל האמצעים לבצע את תפקידם בשגרה ובחירום.

    כמו כן מסרו במשטרה כי "משטרת ישראל פועלת בתיאום הדוק ותפעל לסיוע לפניות ובקשות של משרד הבריאות ככל שידרש".

    עוד הוסיפו בהודעת המשטרה והזהירו מזריעת בהלה בציבור ומדיווחים לא נכונים בנושא: "יש להימנע מזריעת בהלה בקרב הציבור או הפצת דיסאינפורמציה ולהישמע אך ורק לגורמים המוסמכים לכך. המשך הנחיות ועדכונים לציבור בנושא נגיף הקורונה – ינתנו באמצעות משרד הבריאות ויש להישמע אליהם במטרה להבטיח את שלום הציבור ובריאותו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קורונה קיראו נא קורא קריאה קרינה קוריאה קרי קר קור קור קרי קרי קראו נא קרינה