המתנה המושלמת לכל בית עם קטנטנים

    עפר גדנקן No Comments on המתנה המושלמת לכל בית עם קטנטנים

    כאשר גברת כהן משחזרת את היום הזה, כולה מצטמררת באמת, אלא שמאז שעברה חוויה מתקנת, היא מספרת את זה לטובת הכלל, ונהנית מכל רגע.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכל קרה בדיוק לפני כשנה, בחודש הקר ביותר של החורף. גברת כהן חזרה מבית החלמה עם בנה השישי. בבית, שיהיו בריאים, חמשה ילדים כשהגדולה כבת תשע. "אני זוכרת שהפחד הגדול ביותר שלי היה רגע המקלחת", היא מספרת. "ידעתי שאני חוזרת עם תינוק כבן שבוע, ברור שצריכים לדאוג לו למקלחת, ומשום מה חיפשתי לדחות אותה כמה שיכולתי וכמה שיותר. מקלחות היו הסיוט הכי גדול שלי, ולא בכדי.

    כמה שניסינו להיות יעילים עם הבוילר, אפילו התקנו עליו שעון שבת, שידליק את עצמו במשך היום כדי שלא נצטרך לשכוח להדליק או לכבות, ואיכשהו זה אף פעם לא עזר ולא עבד. אני הייתי מרימה את הכפתור וכמובן שוכחת ממנו, אבל גם כשהדוד עבד שעות, הוא היה מספיק לשתי מקלחות בקושי.

    אלא שההפתעה שחיכתה לגברת כהן הייתה מדהימה ובלתי צפויה.

    "בעלי החליט שלא עוד". כששאל אותי איזו מתנה ארצה ללידה, עניתי לו בצחוק, "הלוואי שיכולת לתת לי מתנה שתוריד לי מהראש את העול הזה של נושא המים החמים בחורף. זה באמת סיוט כשאת אמא לכל כך הרבה קטנטנים, שיהיו בריאים. מסתבר שהוא לקח את הנושא ברצינות הראויה, והלך לבדוק מה האפשרויות". כשחזרה מבית ההחלמה, ציפתה לה הפתעת חייה. בבית הותקן מחמם מיםRINNAI  מבית פזגז, הפועל

    באמצעות גז. "לא שאלתי שאלות, לא כמה עלה ולא איך הוא עשה ומה זה אומר. מבחינתי ביום הזה זכיתי בגן עדן. מים חמים לאורך כל שעות

    היממה כולל לשטיפת כלים ומקלחות של כל הילדים, בלי פחד, בלי לחץ, והכל הפך לחוויה נעימה וטובה.

    מאז, כשמתייעצים עימי או עם בעלי על המתנה המושלמת לבית עם קטנטנים אנו אומרים בקול אחד ברור: "מחמם מים מיידי, תודו לנו על כך".

    עם שימוש במחמם המים Rinnai מבית 'פזגז', אתם אף פעם לא מחכים למים חמים, יש לכם מים חמים שלא נגמרים ואפילו חוסכים בהוצאות החשמל, מאחר והמחמם עובד בתיאום מוחלט עם דוד השמש.



    0 תגובות