נתניהו הציג: פירוק מנופולים, סבסוד משכנתא לצעירים ומהפכת העצמאים

    איתי גדסי No Comments on נתניהו הציג: פירוק מנופולים, סבסוד משכנתא לצעירים ומהפכת העצמאים

    ראש הממשלה הציג את התוכנית ל-6 הרופורמות הכלכליות שיוביל יחד עם שר האוצר המיועד ניר ברקת. על פי התוכנית: שחרור סיטונאי של אדמות מדינה להורדת מחירי הדיור. בניית 4 בתי חולים. הקפאת הארנונה ל-5 שנים לעסקים קטנים ומהפכה בעולם הטכנולוגי בישראל. נתניהו: "נהיה בין 5 המדינות המתקדמות בעולם. אני מציע לכם לא ללגלג"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu presents the Likud economic plan, during a Likud party event in Tel Aviv on February 16, 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ????? ??? ?????? ?????? ?????? ??? ?????? ?????? ????? צילום: Tomer Neuberg/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התוכנית הכלכלית של הליכוד: ראש הממשלה בנימין נתניהו שבמערכות הבחירות האחרונות התעסק יותר בפן המדיני והביטחוני ומיעט להתעסק בבעיות הכלכליות במשק, בעיקר בתחומי הדיור ויוקר המחיה, שינה כיוון ובבחירות הנוכחיות החל לעסוק במרץ גם בתחום הכלכלי, ככל הנראה לאחר שהבין שחלק מהימין הרך הולך לכחול לבן בגלל חוסר המענה בתחום הכלכלי.

    היום (ראשון) ראש הממשלה וח"כ ניר ברקת, שר האוצר המיועד, הציגו בבורסה לניירות ערך בת"א את "תכנית ברקת", התכנית הכלכלית שהליכוד יוביל מיד לאחר הבחירות.

    ראש הממשלה נתניהו הזכיר את ההצלחות הכלכליות שהוביל עד היום: "בעשור האחרון הפכנו את ישראל למעצמה כלכלית, אחת הכלכלות המובילות בעולם. מעצמת הייטק, מעצמת סייבר, מעצמה עצמאית. כשהובלתי את זה לעגו לי".

    "עכשיו אנחנו מביאים עוד 6 רפורמות ענק" הכריז נתניהו, "שניר ברקת יוביל כשר אוצר – בבריאות, במזון, בכל הבעיות שעל הפרק". נתניהו הבטיח כי "נהיה בין 5 המדינות המתקדמות בעולם. אני מציע לכם לא ללגלג. יש פה בחירה ברורה בין מצליחנים לבין לוזרים – כלכלה חופשית או כלכלת הסתדרות" אמר ראש הממשלה.

    ח"כ ניר ברקת שנבחר להוביל את התוכנית אמר, "הבחירה בעוד שבועיים היא בין כלכלה חופשית ומצליחה ובין כלכלת הסתדרות של גנץ וניסנקורן. אין לי ספק שהציבור הישראלי ידע במה לבחור".ברקת הודה לראש הממשלה על האמון שנתן בו להוביל את התוכנית הכלכלית.

    עיקרי התכנית בתחום יוקר המחייה:

    הוזלה דרסטית במחירי המזון: הורדת מכסים ורגולציה. פירוק הריכוזיות והמונופולים. תמיכה מסיבית בחקלאים.

    עיקרי התוכנית בתחום הדיור: שחרור סיטונאי של אדמות מדינה. קיצוץ מסיבי בבירוקרטיה. הפחתת מיסים על קנייה ומכירת דירות. סבסוד משכנתאות לזוגות צעירים.

    עיקרי התוכנית בתחום בבריאות: בניית 4 בתי חולים נוספים. הוספת 700 מיטות חדשות כל שנה. הפחתת עומסים ותורים. מהפכה טכנולוגית.

    השקעות ענק בגליל, נגב ויו״ש: 400 אלף מקומות עבודה חדשים בעשור. רמת שירותים לאזרח כמו במרכז. אוניברסיטה בגליל. Desert-Tech בנגב.

    עיקרי התוכנית בתחום העסקים קטנים: הקפאת הארנונה ל-5 שנים. מהפכה ברישוי עסקים. השוואת תנאים סו"צ לעצמאים.

    עיקרי התוכנית בתחום הטכנולוגי: סייבר, בינה מלאכותית, BIG DATA. ביוטכנולוגיה ורפואה. רובטיקה ותחבורה ציבורית. תקשורת 5G. הכשרה מקצועית לטכנולוגיה.



    0 תגובות