לבקשת הציבור: 'מטרנה מצווה' תתארך בשבועיים

    עפר גדנקן No Comments on לבקשת הציבור: 'מטרנה מצווה' תתארך בשבועיים

    הזדמנות אחרונה לקחת חלק בפרויקט החסד החשוב בשיתוף מטרנה וחסדי נעמי

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיתוף הפעולה בין מטרנה לחסדי נעמי מתקיים מזה 21 שנים רצופות. מדובר בפעילות החסד הגדולה והייחודית של חברת מזון התינוקות הגדולה בציבור החרדי שמעניקה באמצעות חסדי נעמי אלפי אריזות של מזון תינוקות מתוצרתה.

    תודות להיענות הנרחבת מצד הציבור החרדי בכל רחבי הארץ ולבקשת הציבור, החליטו  במטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל בשיתוף עם חסדי נעמי להאריך את תקופת המבצע בשבועיים נוספים עד לתאריך ג' באדר, 28.2.20. המשמעות היא: ככל שייאספו יותר אריזות וכפיות מטרנה ויועברו למוקדי החלוקה, חברת מטרנה תעניק עוד אריזות תחליפי חלב ודייסות לתינוקות שיחולקו באמצעות ארגון החסד חסדי נעמי.

    ממטרנה נמסר: "אנחנו רואים זכות גדולה בשותפות עם פעילות החסד המבורכת של 'חסדי נעמי' כבר יותר משני עשורים. מטרנה תמשיך להעמיק את הקשר עם המגזר החרדי, הנמשך מזה דורות רבים, ולדאוג לתזונתם של עוד ועוד תינוקות בישראל"

    לרגל הארכת המבצע, אתם מוזמנים  לקחת חלק בפרויקט החשוב ואם ברשותכם כפיות של תחליפי חלב מטרנה או אריזות של דייסות מטרנה, הכניסו לחבילה, כתבו "עבור מטרנה מצווה 21", הביאו את החבילה אל תיבות "חסדי נעמי", או שלחו אל  "חסדי נעמי" רח' בר יוחאי 10, בני ברק, מיקוד 51553, וקחו חלק במפעל החסד הענק. ככל שתשלחו יותר כפיות/אריזות, תתרום חברת מטרנה יותר מוצרים לארגון חסדי נעמי שיעביר את המוצרים למשפחות הנזקקות.



    0 תגובות