נוח בכיס

    עפר גדנקן No Comments on נוח בכיס

    הנחות משתלמות ב"מרכנתיל סמייל'

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחזיקי כרטיס האשראי של בנק מרכנתיל  משויכים אוטומטית לתוכנית ההטבות וההנחות "מרכנתיל סמייל" וזוכים ליהנות משלל הנחות והטבות צרכניות במגוון רשתות ברחבי הארץ. עם תחילת שנת העבודה 2020 מציע מרכנתיל, שפע של הנחות ברכישת מוצרים ושירותים לכל המשפחה הניתנות במסגרת תוכנית זו.

    בפתח שנת העסקים, מציע הבנק שורת הנחות במותגים ובתי עסק נבחרים. בין ההטבות ניתן למנות מגוון של הנחות ברשתות רבות וביניהן: אופטיקנה, ורדינון, ברלינגטון, חרש, אוויס, טרקלין חשמל, נעלי נימרוד, בודישופ, אופטיקה הלפרין, קלארקס, , קרייזי ליין, מגה ספורט, גולברי, הום סטייל, נעמן, קרביץ ועוד. ההנחות ניתנות במעמד החיוב וניתן לראותן בדפי הפירוט החודשיים.

    תומר פרג, ע. בכיר למנכ"ל בנק מרכנתיל ומנהל האגף לשיווק וקידום עסקים במרכנתיל,  התייחס לתוכנית ולהטבות שהיא מעניקה:" לכל אורך דרכו של הבנק שחגג לפני שנה 100 שנים להקמתו,  מנסה הבנק לפעול להגברת שביעות רצונם של לקוחותיו. מתוך ראיה זו,  הושקה לפני מספר שנים תוכנית ההטבות המשתלמת "מרכנתיל סמייל' אליה אנו מצרפים באופן שוטף עוד ועוד עסקים. גם בשנתו ה-101 ממשיך הבנק ופועל בתחום זה במטרה לאפשר ללקוחותיו לבצע רכישות שונות של מוצרי איכות במחיר הטוב ביותר. "מרכנתיל סמייל' מהווה נדבך חשוב במערכת היחסים של בנק מרכנתיל עם לקוחותיו, המבוססת על תפיסת שירות ברורה: במרכנתיל ללקוח יש תמיד עם מי לדבר, ואנו כאן בשבילכם,  עם מגוון פתרונות המתאימים בדיוק לכם".



    0 תגובות