בשורה נוספת להורים ירושלמים

    עפר גדנקן 1 Comment on בשורה נוספת להורים ירושלמים

    ממשיכים בתנופה: מכבי הרחיבה את שיתוף הפעולה עם 'פתחיה', והחל מהיום יינתנו שירותי התפתחות הילד במרכז הרפואי בלב שכונת רוממה • בשורה זו מצטרפת להודעותיה האחרונות של הקופה, אודות פתיחתם של שני מרכזי טיפול יום במרכז העיר • ראש מחוז ירושלים והשפלה, מר גידי לשץ: "השליחות שלנו היא לוודא שלכל ירושלמי תהיה האפשרות לזכות בשירותי הבריאות הטובים בישראל המוענקים במקצוענות, מומחיות ותוך התאמת השירות לאופי האוכלוסייה ואורחות חייה".

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מתנופת השירותים שמקדמת מכבי בירושלים, הרחיבה את הקופה את הסכם שיתוף הפעולה עם 'פתחיה'. מהיום, ייתנו שירותי התפתחות הילד מטעם "פתחיה" גם בתוך המרכז הרפואי 'פנינת חמד' ברוממה. השירותים הכלולים בהסכם הם קלינאות תקשורת וריפוי בעיסוק. עד כה, ניתנו שירותי פתחיה לחברי מכבי בסנהדריה המורחבת ובשכונת רמות.

    הודות להרחבת ההסכם, זוכים החברים למעטפת שירות איכותית, הכוללת קרבה ונגישות מירבית אל השירותים החיוניים, לצד התאמה תרבותית מדויקת לצרכיהם. התאמה זו באה לידי ביטוי בהגשת השירות גם בשפת האידיש, וכן בנותני שירות המגיעים מתוך המגזר, המכירים מקרוב את עולמם התרבותי של הילדים וההורים. הצוות הפרא-רפואי של 'פתחיה', שיעניק את השירותים לחברי מכבי, הינו מקצועי ומיומן, ועוסק מזה שנים בהגשת טיפולים פרא-רפואיים בתחומי התקשורת, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה ועבודה סוציאלית.

    תור הבריאות בירושלים

    בשורת הרחבת ההסכם חוברת אל הודעותיה האחרונות של מכבי, שעדכנה לאחרונה על פתיחתם של שני מרכזי טיפול יום במרכז ירושלים: מרכז טיפול יום טראומה אורתופדי, ומרכז ייעוץ וטיפול יום למבוגרים. שניהם ממוקמים במיקום נוח – במרכז הרפואי ע"ש רוטר, ברחוב אגריפס 40.

    מרכז הטראומה האורתופדי מעניק מענה רפואי מקיף בתחום, וכולל רופא אורתופד מומחה, שירותי רנטגן מתקדמים ושירותי גיבוס. מענה המרכז מתאים במקרה של חבלה עם חשש לפריקה או שבר; סיבוך במצב גיבוס; חבלת גפיים ועמוד שדרה; חבלה משולבת וחתכים בגפיים. המרכז פעיל בימים א-ה בין השעות 8:30-14:00.

    מרכז ייעוץ וטיפול יום למבוגרים מעניק מענה רפואי מקיף להערכות קליניות עבור חולים הזקוקים לבדיקות וטיפול תוך-ורידי, טיפולים מורכבים ,טיפול במחלות כרוניות שיצאו מאיזון וכן ביצוע טסטים אנדוקריניים. לאשפוז היום מתקבלים חברים מגיל 14 ומעלה,  בהפניית רופא ובקביעת תור מראש.

    כל אלה מהווים חלק ממהפכת הבריאות שמחוללת מכבי בירושלים בארבע השנים האחרונות. במסגרתה, פעלה הקופה ללא הרף בפיתוח נמרץ של שירותי הבריאות בבירה, הכוללים את פתיחתם של 23 מרכזים רפואיים מתקדמים, גיוס של מאות רופאים מומחים ומטפלים בכל התחומים, וחתימת הסכמי שת"פ לרווחת החברים.

    חשוב להדגיש כי ההשקעה הרבה מוכיחה את עצמה בשטח. מדו"ח של הביטוח הלאומי, שפורסם לאחרונה עולה מכבי היא הקופה הצומחת ביותר בירושלים. הקופה שומרת על מעמדה כמובילה את מספר המצטרפים הגבוה ביותר בעיר, עם מעל ל- 36,000 חברים חדשים בארבע השנים האחרונות בעוד הקופות האחרות מסיימות במאזן שלילי. לא מדובר רק במספרים יפים, אלא באלפי משפחות מרוצות, שזוכות מדי יום לשירותי הבריאות הטובים בישראל.

    יש לציין כי על פי חוק בריאות ממלכתי ניתן לבצע מעבר בין קופות החולים במהירות ובקלות, כאשר הוותק שנצבר בביטוח המשלים והסיעודי נשמר לעובר עם החבר לקופה החדשה.

    מנהל המרכז הרפואי 'פנינת חמד', ר' זאב רייכמן: "אנו שמחים להרחיב את שירותי המרכז הרפואי הכוללים עשרות רופאים ומטפלים הנותנים מענה מקצועי ואיכותי בזמינות גבוהה. בכך אנו מעניקים לחברינו את כלל השירותים ועכשיו גם שירותי התפתחות הילד בהלימה מלאה לאורחות חייהם, בקרבה משמעותיות, ובמקצועיות ללא פשרות. נמשיך ונפעל למען הרחבת והעמקת השירותים בכל תחומי הבריאות, לרווחת תושבי ירושלים בכלל, ותושבי רוממה בפרט".

    ראש מחוז ירושלים והשפלה, מר גידי לשץ: "הרחבת ההסכם עם עמותת 'פתחיה' מהווה צעד משמעותי נוסף במהפך האדיר, שמביאה מכבי לעיר. בארבע השנים האחרונות, הביאה מכבי לירושלים עוצמה בריאותית שהעיר לא הכירה עד כה, ואנחנו זוכים לקבל רוח גבית מחברים חדשים הבוחרים להצטרף לקופה מתוך הבנה מעמיקה ביתרונות של מכבי עבורם ועבור בני משפחתם. אנו נגיע לכל שכונה בעיר, כי השליחות שלנו היא לוודא שלכל ירושלמי תהיה האפשרות לזכות בשירותי הבריאות הטובים בישראל, המוענקים במקצוענות, מומחיות ותוך התאמת השירות לאופי האוכלוסייה ואורחות חייה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ר' משה שלזינגר יהודי עם לב ענק! ירבו כמותו!