בתגובה לחולדאי: ראש העיר לוד רכש תפילין לטובת אורחי העירייה

    אתר קול חי 7 Comment on בתגובה לחולדאי: ראש העיר לוד רכש תפילין לטובת אורחי העירייה

    ראש עיריית לוד יאיר רביבו ואנשי לשכתו קנו זוג תפילין מהודרות לשימוש חופשי לכל אורחי עיריית לוד בתגובה להחלטת עיריית תל אביב שלא לאפשר הצבת דוכני תפילין סמוך למוסדות חינוך בעיר

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התגובות הרבות להחלטתו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי על הרחקת דוכני הנחת התפילין הח"בדיים למרחק של לפחות 100 מטרים ממוסדות החינוך בעיר, נמשכות כל העת.

    הפעם, מדובר ביוזמה של ראש עיריית לוד יאיר רביבו, שקנה זוג תפילין מהודרות לשימוש חופשי לכל אורחי עיריית לוד, במטרה להרבות במצוות הנחת תפילין.

    בהודעה שפרסם ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו, כתב: "כבר לפני חודש רכשנו מכספנו הפרטי, עובדים ומנהלים בלשכת ראש העיר ומנכ"ל העירייה תפילין מהודרות, לרווחת כל בני ישראל המגיעים לבניין העירייה. באהבה, בקדושה ובאחדות. 'וקשרתם לאות על ידך והיו לטוטפות בין עיניך', זה מה שמקשר אותנו אלפי שנים ובעז"ה נמשיך להתקשר כל בוקר לבורא עולם. תודה לך ידיד רון חולדאי שעוררת את חשיבות הנחת התפילין", כתב רביבו.

    גורם בעירייה מציין כי התפילין שקנו ראש העיר ואנשיו זוכים אכן להיות מונחים על ידי יהודים לא מעטים, ובימים האחרונים, בשל החלטתו של חולדאי, הם זוכים למספר מניחים גבוה יותר.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      אני מבין שהוא כבר חיסל את הפשע, הסמים, ההזנחה ושאר הבעיות בעיר שלו. אגב, כבר גמרו (או לפחות התחילו) לבנות את המוזיאון של פסיפס לוד?

      1. כן חברי היקר. הוא אכן מיגר את הפשע לעומת עשורים קודמים. העיר נמצאת בעליה ובצמיחה וראש העיר המקסים שלנו רק מביא גאווה לעירנו הקטנה. אגב- קפוץ לביקור. הקפה עלינו!!

    2. 6

      עלה והצלח אדון חולדה לא יעצור את קדושת ה'
      אנחנו רק נוסיף ונוסיף בע"ה

    3. 5

      זכינו לראש עיר בסייעתא דשמייא שמטרתו לקדם את העיר הן מבחינה גשמית והן רוחנית.
      שבורא עולם ימלא כל משאלות ליבו לטובה ולברכה!!
      זכינו ב"ה!!