׳מצֶב׳ אמיתי בזמן חורף רק עם קפה טורקי עלית

    עפר גדנקן 1 Comment on ׳מצֶב׳ אמיתי בזמן חורף רק עם קפה טורקי עלית

    בשגרה הארוכה של זמן חורף, יותר מתמיד, יש ׳מצֶב׳ להישאר ערני עם החבר'ה. אין כמו כוס של קפה טורקי עלית, שתעשה אצלכם מצֶב של ברען וגישמאק

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עונת החורף בעיצומה, כשמזג האוויר בחוץ סוער וממעטים לצאת, בפנים יש ׳מצֶב׳ אמיתי. כשיושבים יחד עם קפה טורקי כחלק משגרת 'זמן חורף', אין אחד שלא מצטרף ל'מצב': המאעכר המיתולוגי- זה שתמיד מערבב ודואג לכולם, ה"צדיק" שבחבורה- זה שתמיד מחזק עם איזה ווארט, וגם האופטימיסט חסר התקנה- זה שתמיד רואה את החצי המלא בכל סיטואציה. לשגרת חורף איכותית, אין כמו כוס קפה טורקי עלית שמגיעה תמיד בזמן, ועושה מכל סיטואציה במהלך השגרה ׳מצֶב׳ אמיתי.

    לגימה מהטעם המוכר והאהוב של קפה טורקי עלית, תתן לכם מצֶב של התעוררות – צריכת קפאין תורמת להגברת הריכוז ולצמצום תחושת העייפות, ומסייעת בעוד יום מלא לימוד ושטייגען.

    קפה עלית הוא המותג המוביל את שוק הקפה בישראל, ואחד המותגים האהובים ביותר בשוק המזון בישראל שאותו מלווה צוות המומחים המקפידים בכל עת לשמור על קפה קלוי וטחון טעים ואיכותי. קפה טורקי עלית מיוצר בתהליך ייצור מבוקר המבטיח טעם מאוזן ועוצמתי, בארומה מושלמת, תוך פיתוח מקסימאלי של טעמי הקפה.

    בכשרות בד"ץ העדה החרדית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פרסומת רדודה ומבישה. חבל שרדיו קול חי נותן במה לפרסומת שמזלזלת והופכת את בחורי הישיבות שלנו לקבוצת ניעסנים בטלנים..