טיפולי הסרת שיער בסבסוד

    עפר גדנקן No Comments on טיפולי הסרת שיער בסבסוד

    רק ברשת דבי וולף: טיפולי הסרת שיער בסבסוד לחברות "מכבי שלי"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כרשת המרפאות הוותיקה והמנוסה בתחום הסרת השיער בלייזר מזה 30 שנה, דבי וולף מביאה את המענה הטוב, המוביל והמדויק ביותר ללקוחותיה.

    כחלק מהיותה מובילה בתחום, לקוחות דבי וולף החברות ב"מכבי שלי" נהנו בשנים האחרונות מסבסוד משמעותי של עד 50% על טיפולי הסרת השיער, הטבה אשר תקפה עד לסיום שנת 2020.

    חשוב לדעת כי טיפולי הסרת השיער ברשת דבי וולף נעשים ע"י מכשירי לייזר מהמתקדמים בעולם, בטכניקה חדשנית של קריוגן ואוויר המקררת את העור במהלך הטיפול ומסייעת לטיפול אפקטיבי במינימום כאב, ובשילוב בלעדי של טכנולוגיות ALEX ו- YAG המאפשר לתת מענה ותוצאות מקסימליות לכל סוגי וצבעי העור או השערה.

    טכנולוגיית הסרת השיער ואופי הטיפול מותאמים באופן אישי לכל מטופלת בפגישת ייעוץ עם אשת מקצוע בתחום, בכדי להגיע למקסימום תוצאות עבור כל אחת.

    מעבר למחלקת הסרת השיער, רשת דבי וולף מציעה מגוון עצום של טיפולי יופי ואסתטיקה בטכניקות שונות בהתאמה אישית כגון: אפילציה, הזרקות מילוי, טיפולי ג'ט פיל, מזותרפיה, טיפולים באולטרסאונד, טיפולי פנים ומגוון פתרונות לבעיות עור כגון: אקנה, נמשים, פיגמנטציה, קמטים, צלקות, נימים, אדמומיות ועוד. כל הטיפולים מלווים בפיקוח רפואי צמוד ובייעוץ אישי המאפשר לכל אחת למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורה.

    במידה ואת חברת "מכבי שלי" וטרם מימשת את ההטבה האטרקטיבית לטיפולי הסרת השיער, דבי וולף מזמינה אותך למהר לקבוע תור לפגישת ייעוץ בחינם בטלפון 1700-500-401

    או באחד מ-3 סניפי דבי וולף:

    ירושלים – עם ועולמו 3 (כנפי נשרים)

    בני ברק – ר' עקיבא 74 קומה א'

    מודיעין עילית – מרכז קסם



    0 תגובות