המשימה: בקבוקים למיחזורית

    עפר גדנקן No Comments on המשימה: בקבוקים למיחזורית
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במטרה להעלות את המודעות לשמירה על הסביבה ולהגביר את פעילות המיחזור בקרב ילדים, תאגיד המיחזור אל"ה וחבורת תריג יוצאים בפעילות משותפת להטמעת מסרי המיחזור. במסגרת הפעילות, אוספים בקבוקי משקה ריקים מפלסטיק (ליטר וחצי ומעלה) , רושמים את מספר הטלפון על הבקבוק, משלימים את המשפט "חשוב למחזר כי___", משליכים את הבקבוק למיחזורית והמשפטים המקוריים ביותר יכולים לזכות בפרסים שווים: מינוי שנתי לחבורת תריג, מדבקות קיר של חבורת תריג לחדר ילדים וספרי קומיקס של חבורת תריג.

    חבורת תריג שהפכה לחלק בלתי נפרד מכל בית חרדי, מביאה עמה את בשורת המיחזור לילדי ישראל ומאפשרת להם לזכות בפרסים שמטרתם להגביר מודעות ולעודד מיחזור בקבוקים. שיתוף הפעולה בין תאגיד המיחזור אל"ה לחבורת תריג, מביא עמו משב רוח רענן של מסרים חינוכיים  כאשר על הדרך ניתן לזכות בפריטים שונים של חבורת תריג ובכך להגדיל את המעורבות של הילדים בנושאי המיחזור והשמירה על הסביבה.

    הפעילות הנוכחית של תאגיד המיחזור אל"ה, בדומה לפעילות הקיץ שנערכת מדי שנה, תימשך על פני כחודשיים, כאשר בכל שבוע יזכו 20 ילדים במגוון פרסים משתלמים. תקופת הפעילות החל מתאריך ט' בשבט (4.2.20) עד ו' בניסן  (31.3.20). לאורך שבועות הפעילות יזכו הממחזרים ב- 80 מינוים שנתיים לחבורת תריג, 40 ערכות של מדבקות קיר לחדרי ילדים ו-40 ספרי קומיקס של חבורת תריג, סה"כ 160 זוכים בחלוקה של 20 זוכים בכל שבוע.

    בתאגיד המיחזור אל"ה מציינים כי לפעילות חשיבות רבה בהנגשת ערכי הסביבה, בהעלאתם למודעות של הילדים ובהמשך פעילות המיחזור בחברה החרדית.



    0 תגובות