הטבה משתלמת במיוחד למזמינים טיסות בדיגיטל

    עפר גדנקן No Comments on הטבה משתלמת במיוחד למזמינים טיסות בדיגיטל

    אל על מציעה הטבה משתלמת במיוחד למזמינים כרטיסי טיסה דרך אתר החברה ובאפליקציה. לקוחות שירכשו שני כרטיסי טיסה ומעלה בכלל המחלקות ולכלל יעדי החברה, דרך אתר החברה או באפליקציה, יוכלו ליהנות משובר לאתר Fly & Buy בסך $30. המבצע יהיה תקף לרכישה בין התאריכים 12-19.2.20 לטיסות היוצאות מישראל בין התאריכים 12.02.2020 ועד 30.06.2020 .

    אילוסטרציה צילום: יח"צ
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת המבצע שייערך בין התאריכים 12-19.2.20, לקוחות אשר ירכשו שני כרטיסי טיסה ומעלה בכלל המחלקות, באתר אל על או באפליקציית אל על בלבד, לכלל יעדי החברה (ליציאות בין התאריכים 12.2-30.6.20), יוכלו ליהנות משובר בסך $30, למימוש באתר Fly & Buy בלבד.

    המבצע תקף להזמנה של שני כרטיסי טיסה ומעלה, עבור טיסות אל על היוצאות מישראל בלבד. בסיום תהליך ההזמנה יקבל הלקוח הודעת דיוור עם קוד קופון למימוש ההטבה באתרFLY&BUY  . השובר ניתן למימוש החל מ-30 ימים בטרם מועד הטיסה ועד 72 שעות לפני המראה.

    בשנה האחרונה, אל על משקיעה רבות בהתחדשות הדיגיטלית, החל משדרוג משמעותי של אפליקציית החברה וכלה בהשקת מנוע הזמנות חדש בקיץ האחרון. כל אלה, מציעים חוויית משתמש משודרגת עבור הלקוחות, מקצרות הליכים ומאפשרות ללקוחות מועדון הנוסע המתמיד, לממש נקודות באמצעות רכישה של כרטיסי טיסה ושירותים נלווים.



    0 תגובות