3 ישראלים מנוסעי הספינה היפנית נדבקו בנגיף הקורונה

    שלמה ריזל 1 Comment on 3 ישראלים מנוסעי הספינה היפנית נדבקו בנגיף הקורונה

    'ספינת הנופש היפנית הנגועה בקורונה; בבדיקה האחרונה שהתבצעה לנוסעי הספינה נמצאו 3 ישראלים שכלל הנראה נדבקו בנגיף הקורונה. על פי הדיווח, מצבם קל. מספר נוסעים עדיין בתהליך בדיקה.

    ספינת הדיימונד פרינס
    ספינת הדיימונד פרינס צילום: אתר החברה princess.com

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרשויות ביפן דיווחו מדווחות הבוקר (ראשון) כי 3 ישראלים בספינת הנופש "דיימונד פרינס" שעוגנת ביפן נמצאו חיוביים בבדיקה לנגיף הקורונה. על פי הדיווח, מצבם קל. מספר נוסעים עדיין בתהליך בדיקה.

    כזכור, זה למעלה משבועיים עוגנת סמוך לחופי יפן ספינת הנופש "דיימונד פרינס" עליה התגלו במהלך המסע מספר חולים שנדבקו בנגיף, כל העת עולה מספר הנדבקים והרשויות היפניות מפנותם אותם לבית החולים במייד, שאר נוסעי הספינה נתונים בהסגר עד לשלילת הידבקותם במחלה. על הספינה כ-15 נושאי דרכון ישראלי.

    ממשרד הבריאות נמסר כי "אנו נמצאים בקשר ישיר עם הרשויות ביפן, ארגון הבריאות העולמי ושאר הגורמים הרלוונטיים. לגבי הישראלים שנמצאו חיוביים – הם הועברו לבית חולים ביפן, וישראל תשלח רופא מומחה שיעמוד בקשר ישיר עם הגורמים הרלוונטיים ביפן וילווה אותם בהליך הרפואי".

    עוד נמסר: "לגבי יתר הישראלים על הספינה, ככל שלא יימצאו חיוביים לנגיף, המשרד בקשר עם חברות הביטוח על מנת לבדוק את האפשרות להחזרתם ארצה בטיסה ייעודית ישירה באמצעות חברות הביטוח בהן הם מבוטחים. עם שובם הם ייכנסו לבידוד ומעקב רפואי".

    מוקדם יותר דווח כי במהלך הלילה פונו מהספינה 70 בני אדם נוספים שככל הנראה נדבקו בנגיף.

    בתוך כך, הרשויות בסין עדכנו שמספר המתים עלה ליותר מ-1,600 בני אדם. במחוז חוביי מתו ביממה האחרונה 139 בני אדם מהנגיף, ואובחנו 1,843 חולים חדשים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לכולם חשוב לדעת גם לסינים לקורונה יש תרופה אחת – המשיח- משיח גימטריה 358 קורונה גימטריה 358 מצווה לפרסם – גם לסינים מצווה לומר להם לקיים 7 מצוות בני נוח כדי שיזכו גם הם מצווה להגיד להם הם בני נוח 7 מצוות בני נוח – עוד מעט כל יהודי יצטרך להיות רב כי מליונים של גויים יבואו לארץ לילמוד תורה