ארדן נגד נתניהו: "מינוי ברקת לשר האוצר – טעות"

    איתי גדסי No Comments on ארדן נגד נתניהו: "מינוי ברקת לשר האוצר – טעות"

    השר ארדן נימק את התנגדותו למינוי שמפרסם נתניהו במערכת הבחירות בתחום הכלכלי, "צריך שר וותיק ומנוסה. אתה צריך גם הרבה מאוד ניסיון פוליטי. להוביל רפורמות בכנסת"

    Likud ministers Amir Ohana and Gilad Erdan at a Likud party rally in Tel Aviv, on November 17, 2019. Photo by Tomer Neuberg/FLASH90 *** Local Caption *** ????? ???? ???? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לבטחון פנים גלעד ארדן יוצא נגד הודעת ראש הממשלה כי ניר ברקת יכהן כשר האוצר בממשלתו הבאה, "אני לא תמיד מסכים עם ראש הממשלה ואני חושב שבנושא ברקת הוא טעה. אני מעריך את ניר ברקת, אבל יש שרים וותיקים ומנוסים יותר וכדי להיות שר אוצר".

    לטענת ארדן כדי להיות שר טוב, "אתה צריך גם הרבה מאוד ניסיון פוליטי. להוביל רפורמות בכנסת, לנסות לגבש קואליציות ולהעביר רפורמות קשות בוועדות הכנסת. זה לא פשוט". את הדברים אמר ארדן בחדשות 12.

    ביום שישי האחרון פרסם ראש הממשלה סרטון בחנות מזון של רמי לוי, יחד עם ניר ברקת, בסרטון הבטיח ראש הממשלה כי הממשלה בראשותו תוביל 6 מהפכות כלכליות שאותם יוביל שר האוצר הבא ניר ברקת.

    השר ארדן אינו מאנשי ראש הממשלה בליכוד, בבחירות הפנימיות ליו"ר הליכוד, ארדן נמנע מלהביע תמיכה בראש הממשלה כבר בהתחלה כפי שעשו שרים אחרים, רק בישורת האחרונה פרסם ארדן את תמיכתו בראש הממשלה. אם נתניהו יקים ממשלה לאחר הבחירות, הקרבות על תיקי הביטחון, החוץ והאוצר יהיו קשים בתוך הליכוד.



    0 תגובות