זריף: "היינו על סף מלחמה"; בתקיפה בסוריה נהרגו שני קצינים בכירים

    שלמה ריזל No Comments on זריף: "היינו על סף מלחמה"; בתקיפה בסוריה נהרגו שני קצינים בכירים

    שר החוץ האיראני סיפר בריאיון כי לאחר חיסול האיש מספר 1 באיראן, "היינו על סף מלחמה מול ארה"ב". זריף סיפר כי מקבילו האמריקני שלח אליו מכתב עם איומים מפורשים כנגד איראן. על פי דיווח ערבי, שני קצינים איראנים בכירים הפועלים בסוריה – חוסלו בתקיפה האחרונה

    תקיפה בסוריה | ארכיון
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות במזרח התיכון: שר החוץ האיראני מוחמד זריף התראיין לרשת NBC האמריקנית והתייחס לחיסול סלימאני בעיראק ואמר כי "היינו קרובים מאוד למלחמה". באיראן חשפו את חולשתם הגדולה מול ארה"ב וישראל באי יכולת התגובה שלהם על חיסול האיש מספר 1 באיראן, זריף תירץ אץ חיסולו של סלימאני כ"עצה רעה שקיבל טראמפ גרמה לו לעשות את הצעד השגוי".

    בכדי להראות בדל הישג מחיסול סלימאני אמר זריף: "סופה של הנוכחות האמריקנית באזור כבר החל". בנוסף סיפר שר החוץ כי מקבילו האמריקני שלח לו מכתב עם איומים מפורשים כנגד איראן, "מכתב מאוד לא הולם" לדבריו. זריף אמר כי מכתבו של פומפאו הכיל "איומים", אך סירב חשוף את תוכן המכתב. "תנו לפומפאו להגיד מה הוא כתב במכתב", אמר.

    המערכה מול איראן בסוריה: על פי דפרסומים זרים ישראל תקפה בסוריה ביום חמישי האחרון. העיתון א-שרק אל-אווסט מדווח כי שניים מארבעת האיראנים שנהרגו בתקיפה היו קצינים רמי דרג: הגנרל רידאאי מחמדי, הממונה על שינוע כוחות של משמרות המהפכה באיזור דמשק והגנרל חאג' חוסיין, הממונה על חימוש הכוחות האיראניים בסוריה

    עוד דווח מפי גורם מערבי כי גובר השכנוע של ישראל כי רוסיה אינה מסוגלת עוד לבלום את השפעתה של איראן בסוריה. לכן החליטה להגביר את התקיפות במדינה, למרות הסתייגותה של מוסקבה.



    0 תגובות