יהדות התורה בקמפיין לחב"ד: מתנגדים לחלוקת ארץ ישראל

    איתי גדסי No Comments on יהדות התורה בקמפיין לחב"ד: מתנגדים לחלוקת ארץ ישראל

    יהדות התורה השיקה את קמפיין הבחירות בחב"ד. המסרים: "הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין" ו-"יהדות התורה מאז ומתמיד התנגדה לתוכנית חלוקת ארץ ישראל". סגן השר מאיר פרוש: "ממש לא משנה אם אלו שטחי A או B או C, אסור לוותר על שום שטח מארץ ישראל לערבים"

    צילום: יהודה חיים, פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת יהדות התורה פתחה השבוע את מטה חב"ד שיפעל בקרב קהילות חרדיות ברחבי הארץ במטרה לרתום את כלל הציבור החרדי להצביע לרשימת יהדות התורה בבחירות שיערכו בעוד כשבועיים וחצי.

    הסלוגנים שנבחרו לעמוד בראש הקמפיין הוא "יהדות התורה – הרשימה החרדית ביותר בגוש הימין" וכן: "מאז ומתמיד התנגדה לתוכנית חלוקת ארץ ישראל", וזאת עוד מהתקופה של הכנסיה הגדולה השלישית בשנת תרצ"ז.

    סגן שר החינוך, ח"כ מאיר פרוש, התומך והמסייע רבות כל ימות השנה למוסדות חב"ד, השלוחים וחסידי חב"ד, ואשר זוכה לתמיכה רבה מגדולי רבני ומשפיעי חב"ד מקיים בימים אלו עשרות פגישות עם הרבנים, המשפיעים וראשי המוסדות וחוזר שוב על החשיבות הרבה שיש בשמירת ארץ ישראל לצד השמירה על קדושתה וטהרתה של הארץ.

    פרוש מציין כי עמדה זו איננה עמדה חדשה של 'אגודת ישראל. "יהדות התורה מעולם לא תמכה בממשלת שמאל. שאף אחד לא יגיד שאנחנו פחות ימניים ממנו. ביחס לתכנית החדשה של הנשיא טראמפ, אמר פרוש, "ממש לא משנה אם אלו שטחי A או B או C, אסור לוותר על שום שטח מארץ ישראל לערבים".

    פרוש גם מצטט את גילוי הדעת וההצהרה של אגודת ישראל שניתנה בחודש שבט תרצ"ו בדיוני ועדת פיל שדנה על חלוקת הארץ בין יהודים ולערבים נגד חלוקת הארץ: "אגודת ישראל הצהירה שזכויות עם ישראל על ארץ ישראל, הן קדומות ומובטחות לו מאת מלך המלכים, אדון הארצות והמדינות, ואין הן יכולות להנטל ממנו על ידי הגבלות והכבדות, והיא קוראה איפוא אל עם ה' בארץ ובגולה לבלי להתייאש ולהתחזק באמונה במי שהארץ שלו, שבנין ארץ ישראל על ידי עם ישראל, שהתחיל בחסד עליון בתקופה האחרונה, לא יפסק ולא יבטל, ח"ו".

    עוד מציין סגן השר פרוש כי "גם בממשלת אוסלו כאשר מועצת גדולי התורה ציוותה ליהדות התורה להישאר מחוץ לממשלה, בהחלטתה היא ציטטה את ההחלטות שהיו בכנסיה הגדולה השלישית בהקשר של ועדת פיל".



    0 תגובות